شنبه 31 فروردین 1392 - 14:26

عقیلی: دلایلی برای بخشش محرومیتم دارم

 به گزارش بویر نیوز، هادی عقیلی که برای دریافت حکم محرومیتش و اعتراض به این حکم به ایران آمده است، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون خبر این محرومیت را شنیده‌ام و امروز (شنبه) برای دریافت حکم به فدراسیون فوتبال خواهم رفت. مسلما به این حکم اعتراض خواهم کرد و طبق صحبت‌های حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی که گفته بود اگر عقیلی صحبت‌ها و دلایلی دارد بیاید و آنها را مطرح کند، من هم این کار را خواهم کرد و امروز در کمیته‌ انضباطی تمامی دلایل و حرف‌هایم را گفته و منتظر نتیجه‌ می‌مانم.

عقیلی تصریح کرد: اهالی فوتبال می دانند، اما مردم هم بدانند که هیچ بازیکنی برای این که یک بازی روی نیمکت تیم ملی حضور ندارد، هیچ وقت اردوی تیم ملی را ترک نمی‌کند. من هیچ زمانی به تیم ملی پشت نکرده‌ام و قبلا هم گفته‌ام، الان هم می‌گویم که مثل همیشه در خدمت تیم ملی هستم.

این بازیکن در واکنش به این که آیا می‌توانی بخشی از این دلایل را بیان کنی و این دلایل صرفا مربوط به اختلاف با کی‌روش بوده، اظهار کرد: بگذارید صحبت‌هایم را در کمیته‌ انضباطی انجام دهم. در عین حال طی چند سال گذشته من اولین نفری نبودم که از تیم ملی بیرون می‌روم و اردو را ترک می‌کند. افراد دیگری هم بودند، اما برای هیچ کدامشان چنین حکمی صادر نشد! از من هم نخواستند دلایلم را بگویم. بار دیگر از مردم عذرخواهی کرده و تاکید می‌کنم هادی عقیلی همیشه در خدمت تیم ملی بوده و هیچ وقت به آن پشت نمی‌کند.

عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید دلایلتان منطقی و برای کمیته‌ انضباطی یا شورای استیناف محکمه پسند باشد؟ به ایسنا گفت: این دلایل برای خودم که کاملا منطقی است و شاید اگر زمان به عقب برگردد و الان بخواهم آن تصمیم را بگیرم، تنها ممکن بود فردای آن روز یا کمی دیرتر آن تصمیم را می‌گرفتم و فقط شکل آن می‌توانست فرق کند بنابراین باز هم در آن شرایط باید می‌رفتم. فکر می‌کنم که دلایل قانع کننده‌ای داشته باشم، اما این که محکمه پسند باشد را نمی‌دانم.

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برگردد، اردوی تیم ملی را ترک نمی‌کردید؟ خاطر نشان کرد: آدم‌های مختلف صبر و آستانه تحمل متفاوتی دارند. باز هم می‌گویم شاید آن لحظه تصمیمم را به عقب می‌انداختم، اما در هر حال باید آن اتفاق می‌افتاد. فقط می‌توانم بگویم الان که مشغول صحبت کردن درباره آن موضوع هستم، هیچ کسی در این مملکت وجود ندارد که به اندازه خودم به خاطر از دست دادن تیم ملی ناراحت باشد. هادی عقیلی در این مقطع تیم ملی را از دست داد و این خیلی برایش مهم است.

وی درباره این که آیا با سایر مقامات فدراسیون از جمله علی کفاشیان نیز دیدار خواهی کرد؟ گفت: جای پاسخگویی من کمیته‌ انضباطی و شورای استیناف است اما اگر رییس فدراسیون تمایلی برای شنیدن صحبت‌هایم داشته باشد حتما این کار را انجام خواهم داد. هر چند تاکنون که چنین تمایلی از سوی آنها ندیده‌ام.

عقیلی در پاسخ به این سوال که پیش از این حکم قصد داشتید فصل آینده به لیگ ایران برگردید، اما الان چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: بله. من چنین قصدی را داشتم و حتی در ابتدای فصل گذشته هم عنوان کردم که قراردادم با تیم قطری یک ساله است و اگر تیمی از ایران برای به خدمت گرفتن من تمایل دارد می‌تواند مذاکره کند، اما با چنین حکمی مواجه شدم.

این بازیکن گفت: اولویتم در بازگشت به ایران سپاهان است و اگر در حکمی که برایم صادر شده تجدید نظر شود، می‌خواهم فصل آینده در لیگ ایران بازی کنم. با این حال پیشنهاداتی از تیم‌های قطری دارم که در غیر این صورت به آنها فکر خواهم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34774
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما