جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 21:49

آمادگی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای همکاری در بستری نوین با شوراهای شهر و روستا

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در ضمن گرامیداشت روز ملی شوراهای شهر و روستا، از آمادگی همکاری با سازمان های مرتبط با خدمات شهری و روستایی گفت و نوشت:

به نام خدا

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

اگر در خانه، سازمان و اجتماع، همه افراد امکان اظهار نظر داشته باشند و اجازه دخالت در سرنوشت خود را بیابند، راه بر خودمحوری‏ ها، خودکامگی ‏ها و تفکر استبدادی بسته می ‏شود.

۹ اردیبهشت ماه بعنوان روز ملی شوراهای شهر و روستا نامگذاری شده است، روزی که بنایش دوری از تصمیم گیری های فردی و خور رأیی و اِلِمانی از باور عمیق به شایستگی های مردم عزیز است. شوراها را باید یکی از مهمترین نهادهای مردمی دانست، نهادی برخاسته از اراده مردم که اتفاقاً بی واسطه با سایر بخش های حاکمیتی مرتبط است.

نقش شوراها در مدیریت امورات شهر و روستا کلیدی است و از آنجهت که ناظر دستگاه هایی هستند که یکی از بازیگران اصلی در تضمین اجرای قوانین ملی ساختمان هستند، بسیار در امورات بافت و توسعه شهری و روستایی می‌توانند نقش آفرین باشند. نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود این نهاد مردمی را غنیمت میداند و برای خدمت ارزنده تر به مردم همواره برای همکاری با این نهاد و سایر دستگاه های مرتبط با خدمات شهری و روستایی آمادگی خود را اعلام می‌کند.

اینجانب اين روز را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان که دلسوزانه با همدلی و همراهی در حل مشکلات شهر و روستا با امانت و کفايت تلاش می‌کنند ، تبريک و تهنيت عرض می نمایم.

کامران جهانبازی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347637
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما