سه شنبه 9 فروردین 1401 - 9:56

پایان تعطیلات و آموزش های غیر حضوری برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز- مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین در مدارس کهگیلویه وبویراحمد در همه دوره های تحصیلی خبر داد .

حسنعلی عزت خواه گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و تاکید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقام عالی وزارت آموزش و پرورش،  آموزش حضوری دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی از روز ۱۴ فروردین از سر گرفته  خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ۱۹۴ آموزشگاه در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی بودند گفت: کار ضدعفونی  و آماده سازی مدارس  در چند روز باقی مانده‌ تا ۱۴ فروردین  توسط  عوامل اجرایی مدارس  انجام خواهد شد .

عزت خواه افزود؛ در جلسه ای که با رؤسای آموزش وپرورش  به صورت ویبناری  با وزیر و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش  داشتیم  بر بازگشایی حضوری بی قید و شرط مدارس تاکید شد.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد؛ با همکاری اولیا ،مربیان سایر نهادها و سازمان‌ در ۱۴ فروردین شاهد حضور پرشور و بانشاط فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

عزت خواه افزود: معلمان نبر آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند.

ابلاغ دستور العمل حضوری شدن مدارس از چهاردهم فروردین ماه به استان ها

دفتر وزارتی در راستای مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف جبران افت تحصیلی  ناشی از تعطیلی مدارس در دوران کرونا و پیشگیری از تبعات جبران ناپذیر وضعیت موجود، دستور العمل حضوری شدن مدارس  در زمان باقی مانده سال تحصیلی جاری را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل؛ حضور عوامل اجرایی طبق برنامه هفتگی مدارس الزامی و تمامی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس های درس انجام خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تو رو از خودتان حرف براي گفتن داشته باشيد
    مثل طوطي تكرار ميكنيد
    اخه بهداشت چي كشك چي

    بهداشت تو ياسوج كجا بود كه تو مدارسش باشه
    تهويه كجا بود تو كلاس ٥٠ نفري
    دلت خوشه ها
    من كه اصلا مدرسه اي تو ياسوج ندارم ولي به حالتون تاسف ميخورم

  2. ناشناس گفت:

    کرونا در کمین است .جدی بگیرید

دیدگاه شما