جمعه 6 اسفند 1400 - 12:03

ضربه بزرگ برخی ناآگاهی ها بر پیکره نیروهای ملی کهگیلویه و بویراحمد/چرا اینقدر در پرونده سازی و تخریب جلو هستیم؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

در روزهای اخیر شاهد انتشار برخی مطالب علیه تعدادی از مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

اگرچه پیش تر پرونده‌سازی علیه نیروهای استان در تراز ملی به صورت مخفیانه و با نامه نگاری و اتهام زنی های مخفی صورت می‌گرفت اما اکنون این رویه زشت علنی شده و به فضای مجازی و رسانه ای هم کشیده شده است.

در دولت سیزدهم استفاده چندانی از نیروهای شایسته کهگیلویه و بویراحمد نشده است و قطعاً یکی از دلایل آن همین تخریب و تهمت ها و رویه ناپسند نامه نگاری و شب نامه علیه یکدیگر است.

باعث تأسف است که حجم شکایات و نامه های تخریبی در کهگیلویه و بویراحمد در بالای جدول کشوری است و نتیجه آن هم به دست تبر دادن نیروهای خوب استان به دست خودمان است.

مدیران ملی این استان از بسیاری از وزرا در شایستگی و سلامت نفس چیزی کم ندارند، به هر نحو و به هر طریقی که توانسته اند در جایگاهی منصوب شوند باید مورد حمایت باشند و اگر بنای حمایت به هر دلیل نیست انصافا نیست که قلم به تخریبشان زده شود.

بله اگر فردی تخلفاتی دارد که ادامه حضورش ضرر به کشور است قطعاً هرکس باشد باید مانعش شد، اما اینکه به واسطه مسائل سیاسی فرصت خدمت را از نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز کشور بگیریم ، چیزی کمتر از خیانت به مردم استان نیست.

از خودمان بپرسیم، سود پرداختن به مسائلی علیه نیروهای استان به کی میرسد؟ شاید همین شیوه برخورد خودمان موجب شده که دولت هم تمایلی به استفاده از مدیران ملی استان نداشته باشد.

#پی_نوشت :

وقتی خودمان اینچنین بی محابا به شایسته های استان می‌تازیم و زمینه تخریب و توهین را فراهم می‌سازیم چطور میتوانیم توقع داشته باشیم دولت بخواهد به فکر رشد نیروهای جوان، متعهد و متخصص استان باشد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما