دوشنبه 2 اسفند 1400 - 9:01

کمک مهم سازمان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد به استان/اعتبار 2 هزار میلیاردی برای توسعه شهرها

بویرنیوز– مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری استان خبر داد.

میلاد فرخان گفت: هزار و۴۹۰ میلیارد ریال امسال و ۹۰۰ میلیارد ریال پارسال از سوی امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و آبادانی مناطق مختلف استان پرداخت شده است.

او گفت: از مبلغ پرداخت شده امسال افزون بر هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مابقی از محل آلایندگی تامین اعتبار شده است.

فرخان با اشاره به اینکه پرداخت این اعتبار به توسعه خدمات عمرانی و رفاهی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کمک شایانی کرده است گفت: ۹۱۷میلیارد و ۷۵۳میلیون ریال از این مبلغ به شهرداری های استان پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: در  ۱۰ ماه نخست امسال همچنین ۸۸ میلیاردو۸۹۲میلیون ریال به مناطق عشایری و بیش از ۳۲۳ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و ۵۱ میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

او درآمدهای پایدار مالیاتی را ظرفیت خوبی برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مجموعه امور مالیاتی در این استان برای تحقق اهداف محوله متحمل تلاش مضاعف شده است.

فرخان گفت: توزیع این اعتبارات به شهرداری ها، روستاها و مناطق عشایری بیانگر نقش مهم وصول مالیات از صاحبان ثروت و درآمد برای توسعه خدمات رفاهی و عمرانی جامعه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    جناب استاندار نامه درخواست وام رییس جمهوری مارافرستادنداموراقتصادی ودارایی ودارندماراسرمیدوانند…بانک ملی اصلازیرباروام ودیعه مسکن نمیرود.دولت شما میخواداینگونه ازحق الناس دفاع کنه؟

  2. بویراحمد واحد گفت:

    سلام وخداقوت برمرد خستگی ناپذیر ومدیر توانمند جناب فرخان

  3. دشتروم گفت:

    هزاران درود بردکتر فرخان شایسته، توانمند، لایق، متدین، ونیک رفتار.امیدوارم باتوجه به سوابق تجربه ی جنابعالی باعث رشدوتوسعه ی روزافزون استان شوید.

  4. سی سخت زلزله زده گفت:

    با سلام خدمت استاندار دلسوز استان ما مردم سی سخت که در فلاکت وام های قبلی گرفتاریم الان هم وام های زلزله جدید رو داریم پرداخت میکنیم از شما تقاضا داریم بانک ها رو موظف به رعایت قانون استمهال وام های مناطق زلزله زده کنید بخدا کمرمون شکست از این همه وام خدایا داد مارا از بانک های خدا نشناس بگیر

دیدگاه شما