چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 20:22

اظهارات متفاوت یکی از مدیران برکنار شده کهگیلویه و/علاقه مند به ادامه مدیریت بودم/از برخی مدعیان انقلابی ترم و با همه توصیه های بزرگان کشور نیز مطابقت دارم!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل جدید و سابق اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.در این آیین آیت ارمغانی مدیرکل سابق اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: من در این آیین می‌خواهم به گونه‌ای متفاوت با سایر آیین‌های تکریم مدیران صحبت کنم.

ارمغانی در ادامه عنوان کرد: من علاقمند به استمرار مدیریت بودم چرا که ثبات یکی از موارد مهم در مدیریت موفق است. من برنامه‌های زیادی در اداره کار داشتم به ویژه در حوزه کسب و کار، اما متأسفانه فرصت اجرای این برنامه‌ها میسر نشد.

وی افزود: من اعتقاد دارم تمام ویژگی‌های مدیران مدنظر در دولت جدید را دارم؛ مدرک تحصیلی‌ام کاملاً مرتبط است؛ 20 سال در حوزه اشتغال سابقه کار و فعالیت داشتم. در سال 89 تا مرداد ماه امسال در سمت اشتغال و کارآفرینی بودم. ما جز 5 استان برتر بودیم. در طرح یارانه دستمزد استان اول بودیم. مهمتر از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه و استان را به خوبی می‌دانم. عضو کارگروه سند آمایش سرزمین استان بودم. در مرداد سال جاری که توفیق خدمتگزاری در سمت سرپرستی را داشتم، در بدو آغاز شروع به کار تیم مدیریتی دکتر عبدالملکی به ما اعلام کردند تغییر نداشته باشید تا چینش وزارت خانه معلوم شود. این دال بر این بود که ما مدیر بودیم اما امکان تغییرات مدیریتی نداشتیم.

ارمغانی اضافه کرد: برخی از دوستان اقدام به حاشیه‌سازی و سوژه‌سازی کردند و فضای کاری را با اختلال مواجه کردند. اما با همه این موانع اقدامات بزرگی شکل گرفت؛ از قبیل ایجاد روحیه همکاری، احترام متقابل بین همکاران، مدیریت تنش در اداره، مدیریت هزینه‌های اداره به طوری که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 60 درصد کاهش هزینه داشتیم. در بحث مشاغل خانگی نیز 20 میلیارد تا به امرزو پرداخت شده است.

ارمغانی ادامه داد: در تمامی شاخص‌های عملکرد نسبت به زمان سپرده شده در تمامی شاخص‌ها صد در صد هستیم. موانع و اختلافات را رصد و رفع کردیم. با اقدامات ما 40 درصد در زمان رسیدگی به دعاوی مراجع حل اختلاف کاهش داشته‌ایم.

وی گفت: مورد بعدی، بحث فسادستیزی است. در مدت کارکردم در فسادخیزترین حوزه کار کرده‌ام و سرم بالاست که تاکنون کسی انگشتی به سمت من دراز نکرده است.

مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: من با ترازو و شاخص‌های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، نسبت به خیلی از مدیران انقلابی‌ترم.

وی گفت: در بعد مردم‌داری اصلا به مردم‌داری معروف هستم.

ارمغانی در پایان گفت: من شرایط ادامه مسئولیت را داشتم و علاقمند بودم ادامه دهم اما فرصت میسر نشد. من نمی‌توانم از این قضیه فرار کنم. تمکین می‌کنم و برای همکارانم در وزارت کار هم احترام قائل هستم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بله اگر این پستها ماندنی بود به شماها نمیرسید بله

  2. ناشناس گفت:

    جناب ارمغانی سلام علیکم 😣

  3. دنا گفت:

    شاخصهای فلاکت وعقب ماندگی استان بااین اماروارقام دردی دوانمیکنه…ماحتی امیدنداریم درسطح دولت بتوانندبرای این استان یاحتی کشورکار اساسی ودهان پرکنی انجام بدهند…

  4. بویراحمدواحد گفت:

    بهتره به جای اداره ی کار بذارید اداره ی بیکاری
    واقعا چه کارهایی دارید انجام میدید

  5. اکبر مومنی گفت:

    درود بر شما دکتر ارمغانی بزرگوار
    الحق والانصاف ک حضرتعالی از مدیران برتر کشور هستی
    انسانی متخصص و کاردان ،مردم دار و بی حاشیه، مومن و انقلابی .
    آرزوی توفیق و توان خدمت برای مدیرکل جدید را داریم.

  6. ... گفت:

    متاسفانه هر کی کاری تر وفعالتر باشه زودتر حذف میشه

دیدگاه شما