سه شنبه 21 دی 1400 - 12:52

فرماندار جدید بویراحمد: دکمه های پیراهن پاسداری را با هیچ چیزی عوض نمی کنم / در کنار برادرانم در تیپ 48 سپاه خواهم بود!/حضور نماینده سابق بویراحمد(+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی ،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، و جمع کثیری از مردم مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد .

حضور غلام محمد زارعی؛ نماینده سابق بویراحمد و دنا از جمله نکات جالب در این مراسم بود.

مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این مراسم گفت ؛ فرمانداری در شهرستانی بسیار پر حاشیه بود افزایش قیمت بنزین ،ویروس کرونا در زمان من اتفاق افتاد .

مجید احمدی ادامه داد ؛ در زمان شروع به کار در فرمانداری بویراحمد بلافاصله بحث انتخابات شوراها بود این انتخابات یکی از پر چالش ترین انتخابات بود علیرغم همه مشکلات بخوبی مدیریت شد یک عده ناراضی بودند که لیست ناقصی بیرون امد که موجبات اعتراضات عده ای را فراهم کرد اما  یکی از سالم ترین و امن ترین انتخابات بود و به خوبی مدیریت شد .

احمدی اضافه کرد؛ شورا که تشکیل شد عیب و ایرادی پیش آمد و مردم فکر می کردند ایراد از فرمانداری است اما ایراد از مرکز و جای دیگری بود که الحمدالله درست شد ‌.

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت ؛ شهردار با اکثریت شوارا انتخاب شد ، بر خلاف ادوار گذشته تعامل خوبی در شورای شهر این دوره یاسوج برقرار شد و الان کارهای خوبی در شهر انجام شده است .

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان دینم را به دنیای خود و دیگری نفروختم ، در مناطقی که تا الان کسی نرفته بود حضور پیدا کردم ما در مقابل این مردم مسئول هستیم بازدیدهایی صورت گرفت مشکلاتی وجود داشت گام های خوبی جهت مرتفع کردن آن صورت گرفت .

وی در ادامه به بیان عملکرد ۹ ماهه خود در فرمانداری شهرستان بویراحمد پرداخت و اظهار داشت ؛ افتتاح حدود ۲۸ پروزه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان ، اشتغال زایی ۱۰۱ نفری ، افرایش ۴۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی به ۱۸۰ میلیارد تومان ،جذب حدود میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده روستایی در این ۹ ماه انجام شد .

وی افزود :در بحث تعریض وردی های شهر، سایت زباله، میدان میوه و تره بار ، نیز عملا پای کار بودیم و تا جایی که توانستیم همکاری کردیم .

محید احمدی خاطرنشان کرد : نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب صراحتا گفتم که به جریان های سیاسی کاری ندارم . امانتی در اختیار من بود به برادر دیگری واگذار می کنم که خدمت گذار مردم باشند .

وی در خصوص مهدوی مطلق گفتند : از جناب مهدوی زیاد شنیدم ایشان از نیروهای انقلابی اصیل هستند و جهادی کار کردند .
احمدی گفت؛ آقای روشنفکر به من گفتند من خیلی درگیر این بودم که آقای مهدوی را راضی کنم که فرمانداری بویراحمد را قبول کنند .

فرماندار جدید شهرستان بویراحمد در این مراسم بیان کرد : از همه کسانی که این زمینه را برای من فراهم کردند تشکر می کنم .

شهرام مهدوی در ادامه ضمن تشکر از وزارت کشور و استاندار بیان کرد ؛ از عنایت و حمایت های بی دریغ نماینده محترم و دلسوز شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای ، از همکاران خود در قرارگاه خاتم الانبیا تقدیر و تشکر می کنم .

وی ادامه داد:صراحتا می گویم که دکمه های پیراهن پاسداری را با هیچ چیزی عوض نمی کنم امروز تکلیفی بر ما وارد شد و در کنار برادرانم در تیپ ۴۸ خواهم بود .

فرماندار بویراحمد اظهار داشت ؛برنامه های کاری خود در برنامه ۵ ساله توسعه اجرا خواهم کرد .

شهرام مهدوی مطلق اضافه کرد ؛مدیریت جهادی پیوست عدالت در تمام ابعاد حکمرانی ،مردمداری ، مبارزه با فساد و انقلابی گری و وحدت از شاخه های اصلی گام دوم انقلاب هستند که قطعه سرحوله برنانه های من خواهند بود.

مهدوی مشکل اصلی استان و شهرستات بویراحمد را عدن اتحاد اعلام کرد و افزود ؛وحدت حلقه مفقوده ما برای پیشرفت است که قطعا باید بصوزت ویژه نورد توجه قرار گیرد .

مهدوی مطلق خاطرنشان کرد ؛وابستگی خاصی به جریان های سیاسی ندارم اما پیشرفت شهرستان بدون وحدت میسر نمی شود و نمی شود جزیره ای عمل کرد .

فصلی نو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345708
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بعمل کار برآید به سخن دانی نیست برادرمطلق آدمایی که شعار محور هستند عملکرد کاریشون هم در همون خلاصه خواهد شد جان برادر

  2. واقع گرا گفت:

    دقیقا !!!!!!
    جناب فرماندار وابستگی خاصی به هیچ گروهی ندارند
    اما دکمه پیراهنش را با هیچ چیزی هم عوض نمیکند
    من که هیچ تعارض و تقابل سیاسی نمیبینم
    شما چطور؟

  3. احمدرضا گفت:

    بسیار نادر هست ک انتصابی در کشور ما اون هم در بخش های استانداری شهر داری و فرمانداری بدون وابستگی به یک جبهه خاص صورت بگیره و این مورد هم از بقیه مستثنی نیست.
    امیدوارم ایشون بجای تعصب روی دکمه ها تمرکزشون رو روی مسائل مهم شهری بذارن…

  4. سروک گفت:

    پل چهارم منتظر همکاری فرماندار جدید می باشد

  5. ناشناس گفت:

    نمیشود جزیره ای عمل کرد افرین

  6. بوبراحمدواحد گفت:

    استان و شهرستان نیازبه مدیرانی مثل مهدوی دارد
    این چنین انتصابهایی راارج می‌نهیم چرا که پاک دست ومردم داراند

دیدگاه شما