جمعه 30 فروردین 1392 - 1:26

خبر خوش دکتر ارژنگ برای متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکترا

به گزارش بویرنیوز، اردوان ارژنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دانشگاه یاسوج در پردیس دانشگاهی خود اقدام به پذیرش دانشجوی دوره دکترا کرده است.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه پذیرش دانشجوی دکترا، بدون کنکور خواهد بود، افزود: ظرفیت‌های پذیرش این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته دکتری سال 92 آمده است و متقاضیان و واجدان شرایط می‌توانند برای تحصیل در مقطع دکتری اقدام کنند.

وی ادامه داد: بخشی از رشته‌های ارائه شده در این مقطع تحصیلی شامل زبان و ادبیات فارسی، شیمی فیزیک، شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، ریاضی-آنالیز و ریاضی جبر است.

ارژنگ با برشمردن سایر رشته‌های مقطع دکتری در پردیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: همچنین در این مقطع، واحد بین‌الملل دانشگاه یاسوج رشته‌های فیزیک-ماده چگال، مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی، مهندسی شیمی- پیشرفته و الهیات- فقه و مبانی حقوق اسلامی را نیز ارائه می‌دهد و در این رشته‌ها دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه یاسوج از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در همین پردیس خبر داد و اضافه کرد: رشته‌های ارائه شده در این مقطع نیز به زودی اعلام می‌شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سيد گفت:

    سلام و درود به مرد با غيرت استان
    تشكر از زحماتت

  2. دلسوز گفت:

    هر وقت بیش از 200 نفر را از طریق هزینه دانشگاه یاسوج بورسیه کرده بذارید که بورسیه ها جدید دم دست او باشه به خدا قسم باید به حال و روزگار دانشگاه و وضعیت علم و دانش کهگیلویه و بویراحمد که ارژنگ سکاندار آن می باشد شیون و گریست.

  3. محسن گفت:

    خدمات فراوان دکتر ارژنگ به دانشگاه بسیار قابل ستایشه. ولی متاسفانه عده ای به دنبال باندبازی و فامیل پروری و … سعی در تخریب این آقا دارند. من از طرف اونایی که زورشون میاد از شما تشکر کنند تشکر می کنم.
    امیدوارم بعد از دانشگاه هرجا که رفتید باز هم موفق باشید.

  4. درد دل گفت:

    ارژنگ
    معلومه که دیگه
    حتما بقیه آدمهای که دور و ورت هستند و نتونستی بورس کنی اینجا بورس می کنی
    دعا می کنم که خدا پاداش ………..

  5. x گفت:

    طبق بخشنامه وزارت علوم پذیرش بدون کنکور از امسال غیر قانونی شده و فقط از طریق کنکور اعتبار دارد.

  6. ناشناس گفت:

    یعنی چی بالاخره بدون کنکور خواهد بود یا از طریق کنکور؟

  7. مطلع گفت:

    سلام
    اولابدون کنکور نه ولی با شرایط آسان،یعنی فقط اگر مجازبه انتخاب رشته باشید کافیست،مقطع کارشناسی ارشد و تعداد بیشتری از رشته های دکتری نیزبزودی اعلام خواهدشد،در ضمن دانشجوی پردیس را نمی توان بورس کرد،نه دراین استان که در هیچ جای کشور،یه سری به سامانه اداره کل بورس بزنید می فهمیدکه اصلا اینطوری که فکر می کنیدنیست،به این سامانه سری بزنید و از سایت رزومه دیدن کنید
    http://scholarship.msrt.gov.ir/
    http://resume.msrt.ir/login.html

    • ناشناس گفت:

      سایت که در مورد ثبت نام بورس خارجه چه ربطی به موضوع داره. کجاش نوشته که پردیسارو نمی شه بورس کرد؟

  8. کسرا گفت:

    مدیریت فسیل شده امثال این آقایان بودند که کشور را به اینجا کشانیده اند.
    مرگ بر دروغگو

  9. شایان گفت:

    تلاشهای مرحوم دکتر محسن عسکریان چی شد

دیدگاه شما