پنجشنبه 11 آذر 1400 - 14:31

دستور مهم دادستان یاسوج در خصوص املاک تملیکی کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:

بزودی مزایده عمومی کالاهای موجود در انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار می شود

 

به منظور بررسی وضعیت انبارها، کالاها و نگهداری آنها در انبارهای اموال تملیکی، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، بازدیدی سرزده از این انبارها در یاسوج داشتند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، جمعی از مسئولان قضایی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی در یاسوج بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این بازدید گفت: انبار اموال تملیکی از ابتدای امسال 4 مرتبه مورد بازدید قرار گرفته است.

سیدعلی ملک حسینی در ادامه با اشاره به این که انبارهای اموال تملیکی استاندارد لازم برای نگهداری اموال را ندارند اظهار داشت: تنها امکانات لازم را که در استان موجود است همین است

وی در ادامه افزود: در بازدیدهای قبلی که از این انبارها صورت گرفت وضعیت انبارها به شکل الان نبود، وضغیتی آشفته و کالاهای سریع الفساد وجود داشت که با زحماتی که در سازمان اموال تملیکی متقبل شدند و حضور سازمان بازرسی استان، مقدار زیادی از کالاهای سریع الفساد، معدوم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه گفت: وضعیت انبارها، الان رضایت بخش و مطلوب است.

وی در ادامه اظهار کرد: به زودی بخشی از اموال موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به مزایده عمومی گذاشته خواهند شد.

ملک حسینی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان در پایان در خصوص بخش دیگری ازاین اموال گفت: بخشی از اموال که هنوز آراء آنها در سازمان تعزیرات حکومتی صادر نشده است، با پیگیری های لازم، به منظور صدور ابلاغ قضایی برای شعب تجدیدنظر در مرکز انجام خواهد شد و انتظار می رود بسیاری از این اموال تا پایان سالجاری تعیین تکلیف شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344855
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما