سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:20

اختتامیه جشنواره سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی مجتمع هتل المپیک باقری (+تصاویر)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

اختتامیه جشنواره سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از منتخبان و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیران کل استان و فعالان تئاتر و بازیگری به پایان رسید.

آثار (ویر،سیمای فلزکون، یک نگاه از نیمه پنهان، ‌‌خوابنامه ملیجکان) در زمینه طراحی صحنه و لباس و موسیقی حائز جوایز و دیپلم افتخار شدند.

سجاد ایواز مدیر مجتمع هتل المپیک باقری در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: امروز شاهد برگزاری یک رویداد مهم فرهنگی در مجتمع هتل المپیک باقری هستیم. این ریداد به میزبانی این مجتمع و با حمایت و پشتیبانی این مجموعه برگزار شده است.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری گفت: یکی از رسالت های هتل المپیک باقری، فضا دادن به نخبگان فرهنگی است، در همین راستا امروز کل امکانات مجتمع را در اختیار گروه تئاتر قرار دادیم. چرا که معتقدیم لازمه توسعه و آبادانی رشد دادن فرهنگ و بستر سازی برای اشاعه فرهنگ به ویژه از طریق فیلم و تئاتر و تلویزیون است.

ایواز گفت: مجتمع هتل المپیک باقری با امکاناتی از قبیل سالن جلسات ۲۲۰ نفره، رستوران گردان، کافه های مجلل، استخر، شهربازی، سالن های بدنسازی و ماساژ آقایان و بانوان و… یا قیمت های بسیار مناسب به نحوی طراحی و اجرا شده که بتواند بستر استفاده بسیاری از مجالس و همایش های ملی و بین المللی و حتی خانوادگی باشد.

با وجود همه این امکانات اما قیمت ها به نحوی فراهم آمده که عمده مردم استان و کشور بتوانند استفاده کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غلامی گفت:

    درود بر شما
    اسم نمایش «ویر» هست، نه «میر» لطفا تصحیح کنید. متشکرم

دیدگاه شما