دوشنبه 8 آذر 1400 - 15:09

پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پادگان‌های نظامی به خارج از یاسوج منتقل شوند

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای نظامی فعال در یاسوج باید زمین های در اختیار را واگذار کرده و به بیرون از شهر منتقل شوند تا زمینه برای رفع بخشی از مشکل حوزه ساخت و ساز فراهم شود.

سید علی احمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای این طرح در راستای افزایش زمین های قابل ساخت و ساز در شهر یاسوج ضروری است.

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح، اداره کل منابع طبیعی استان زمین لازم برای ساختن پادگان های جدید در اختیار حوزه های نظامی مربوطه قرار می دهد.

احمدزاده بیان کرد: با اجرای این طرح زمین های در اختیار مجموعه های نظامی مسکونی خواهند شد و به این ترتیب بخشی از مشکل حوزه ساخت و ساز، که کمبود زمین است برطرف می شود.

وی عنوان کرد: طرح نهضت مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در کشور و استان با قدرت آغاز شده است و همه دستگاه ها باید با این طرح همراه شوند.

بر اساس گفته های مسوولان ساخت سالانه ۱۰ هزار خانه در استان نیاز است و در چهار سال آینده باید ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود.

تعهد امسال واحدهای مسکن طرح جهش تولید ۹ هزار و ۳۲۷ واحد است.

تاکنون ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر در استان برای ساخت مسکن نام نویسی کرده اند که از این تعداد هشت هزار و ۴۳۸ نفر در شهر یاسوج ثبت نام کرده اند.

مشکل زمین در سه شهر یاسوج، سی سخت و باشت وجود دارد البته بر اساس گفته های مسوولان جانمایی هایی شده که در دست پیگیری است.

تاکنون ۱۲۶هزار متر مربع زمین برای ساخت مسکن تهیه شده است و در بیشتر شهرها حتی برای چهار سال آینده نیز زمین برای ساخت مسکن وجود دارد و از این جهت مشکلی ندارند.

در یاسوج زمینی به مساحت ۷۰ هکتار جانمایی شده که رفع مشکلات آن در دست پیگیری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344753
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    افرين بهترين كار ممكن

  2. ناشناس گفت:

    اگر استاندار همین یه کار را انجام بده و آنها را به حداقل فاصله 5 کیلومتری از شهر منتقل کند به یادگار خواهد ماند . ولی همه را

  3. واقع بین گفت:

    دروووووووووود به استاندار محترم و این پیشنهد بسسسسسسسسیار زیبایش

    اگر این پیشنهاد به تصمیم و سپس اجرا تبدیل شود خیلی عالی و مفید است..

  4. سیسخت گفت:

    چندتاارگان هم که همه میدونن کدوم هستندطرفهای مسکن مهرسیسخت هم نفوذ کردنددرحالی که به شدت برای تامین زمین مسکن ملی بنیادمسکن وراه وشهرسازی درمضیقه هستند….خداراخوش میاد؟

  5. انقلابی گفت:

    اگه خدا وکیلی پادگانهای نظامی بروند بیرون شهر.در موقع بحران مثل فتنه آبان 98 پلهای ورودی شهر را هم عده ای منافق ببندند کی باید امنیت داخلی شهر و ناموس و خانواده های مردم را تامین کنه؟.اگه تا الان این الگو جواب داده، بخاطر این بوده که اقدام سریع و بازدارنده توسط نیروهای نظامی انجام شده.آقای استاندار خوش ایده و با فکر .باید به فکر اقتصاد و معیشت و بیکاری و فساد و ….مردم باشی .نه به فکر جابجا کردن پادگان نظامی

  6. ناشناس گفت:

    ادارات هم دارای املاک با استفاده هستند با قوت آنها را در دستور کار قرار دهید

  7. واقع بین گفت:

    ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما