سه شنبه 2 آذر 1400 - 10:30

ماجرای تهدید به خودکشی یکی از بازیگران کهگیلویه و بویراحمد و چند نکته از فضای حزن انگیزی که دامن استان را گرفته!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

یک کلیپ از فردین یزدانی در فضای مجازی پخش شده، ویدئویی که این بازیگر به طور صریح می گوید اگر چاره ای برای رفع مشکل او و همکارانش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده نشود یک ماه دیگر خودش را از ساختمان بلندمرتبه این اداره کل به پایین پرت می کند!

چه شده که این بازیگر از لاک فرهنگی بیرون آمد و با حرکتی دور از فرهنگ به مطالبه گری می پردازد؟

واقعیت اینست احساس بی عدالتی مساله ای است که این روزها گریبانگیر مردم شده است، این فرد هم مثل دیگران وقتی فیش های حقوقی برخی نهادها و سازمان ها را می بیند از آنچه فکر میکند تبعیض و بی عدالتی است رنجیده خاطر می شود.

به قول معروف به سیم آخر می زند و اقدامی میکند که سنخیتی با فرهنگ ندارد که ترویج یک حرکت غلط و ضد فرهنگی نیز هست.

چند نکته را برای هشدار گوشزد میکنیم:

قبلا هم گفته ایم خدا نکند اخبار بد برایمان عادی شود:

خودسوزی همسر یک کارگر شهرداری دهدشت بر اثر فقر، خودسوزی فرزند شهید در یاسوج بخاطر فقر(درخواست اشتغال و کار)، فوت کارمند دستگاهی در یاسوج به واسطه عدم تمکن مالی و ناتوانی در تامین مخارج درمان و حالا هم تهدید مسئولان به خودکشی توسط یک بازیگر در کهگیلویه و بویراحمد..

  • بیشتر بخوانید:
  1. مشکلات اقتصادی صدای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد را درآورد | بازیگر مشهور استان مسئولان را تهدید به خودکشی کرد!(+فیلم)
  2. دومین فوتی بر اثر خودسوزی در کهگیلویه و بویراحمد در کمتر از یک ماه/علت: مشکلات مالی و فقر!/فرزند شهید برازیده فوت کرد

همه اینها را شنیده ایم، مسئولان هم شنیدند و هم دیدند اما در نهایت چه اتفاقی افتاد؟! پاسخ این سوال را به خود مسئولان و مردم واگذار میکنیم!

عادی شدن این دست اتفاقات به تدریج اشاعه دهنده یک تفکر غلط و مخرب برای استان و فرزندان همه ما خواهد شد، چرا باید این روحیه و تفکر جا بیفتد که برای دیده شدن خواسته ها و بررسی مشکلات باید سوخت و پر پر شد؟

استانی با این همه ظرفیت که منابع آبی آن می شود سد مارون و هدیه به کشاورزی خوزستان، نفت و گاز آن می شود خوراک پتروشیمی استان های همجوار و محصولات کشاورزی و باغی آن هم میشود خوارک صنایع تبدیلی دیگر استان ها، باید هم منتظر این اتفاقات باشد.

این حوادث تلخ زنگ خطری بزرگ برای استان است، جدای از اینکه گسترده شدن این اتفاقات پتکی می شود در دست رسانه های خارجی برای کوبیدن بر سر توانمندی و اقتدار ایران اسلامی. مساله ای ضد فرهنگ و آسیب رسان به نام خودکشی را اشاعه می دهد که تبعاتش دامن همه را خواهد گرفت( فردار روز شاهدیم هرکسی هر خواسته ای حالا منطقی یا غیر آن را دارد دم دست ترین راه برای خود را خودکشی می پندارد!)

باید کاری کرد تا نوش داروی بعد از مرگ سهراب نشده!

حق مردمی که بیشترین شهید به نسبت حمعیت را تقدیم کشور کرده اند و هرجایی حکومت نیاز به حمایت مردمی داشته پرشورتر از همه در صحنه بوده اند این نیست.

اینکه مردم احساس بی عدالتی و تبعیض کنند و مطالبه گری خود را با فدا کردن جانشان فریاد بزنند به هیچ وجه زیبنده نیست، همین مردم وقتی پایش بیفتد برای کشور جانفشانی می کنند

باید از آنها دلجویی کرد پیش از آنکه دیر شود…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344628
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عدالت گفت:

    آقای یزدانی یک حقیقت راگفته

  2. بهزیستی گفت:

    والا احکام کارگزینی سازمان بهزیستی هم حال وروزخوشی نداره…درکمال ناباوری افزایش فصل ده قانون مدیریت را قلع وقمع کردندوهیچ انگیزه ای برای کارکنانش نمانده است.حتی افزایش هایی هم طی این سالها مصوب ولازم الاجراشدولی باز به کاسه چه کم چه کنم رسید…بستگی به مسوولان توانمندوقاطع داره برای احقاق حق که بخاری هم ازشون بلند نمیشه…تمام امیدمان به وزیرجدیدکاروتعاون است وانشالا نهادحمایتی بهزیستی رااز تامین بارمالی معاف کنندوظاهرا با شرکت نفت وگازوتامین اجتماعی ودارایی اشتباه گرفتند….

  3. پاتاوه گفت:

    به یاد کلیپ طنز جناب یزدانی افتادم که سالها پیش ازشبکه دنا پخش شد…شامپو مِل وّرکّن…دولت جدیدحتی میخوادقاطعانه جلوی فوق العاده های خاص وویژه بایسته…شما کجای کارید؟؟؟هرچنددولت جدیدراهی جز افزایش هدفمندبه تمام کارمندان نداره وکرونا بهانه ای نشه برای چنددستگاه خاص….

  4. کا سرتیپ گفت:

    فردین یزدانی اصل درسته، لطفا اصلاح کنید

  5. ... گفت:

    ی دید ب همون اداره بزنید بعد میبینید حق داره.ادارات رو در قالب نیروهایه مخفی زبده چک کنید کاملا ب نتیجه میرسید ک حق داره.کسی ک از جونش گذشت فرهنگ و شبکه هایه بیگانه دیگ براش مهم نیست .مهم اینست ک صدایه داد و فریادش رو شنید و دست اون چهارتا آدم ک یواشکی حقوق رو کم و زیاد میکنه رو باید قطع کرد .وگرنه ساعات اضافه کار .ساعات کاری و پاداش و ….کاملا مشخص هست چرا باید سال ۱۴۰۰ اضافه کار ساعتی ۱۰ هزار داد در صورتی کشوری اعلام کردن ساعتی ۱۶۰۰۰ ؟؟؟؟

دیدگاه شما