دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:55

جلسه مشورتی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی دانشگاه/ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه | (تصویری)

برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع مسائل آموزشی ، آغاز سال تحصیلی و شناسایی زمینه های همکاری گروه های علمی در دانشگاه

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، جلسه هم اندیشی دکتررحیم اکرامی دبیرهیات امنا ورییس دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و هیات رئیسه واحد یاسوج  با اساتید عضو هیات علمی و حق التدریس دانشگاه آزاداسلامی یاسوج در سالن جلسات استاد ملک نسب واحد یاسوج برگزارشد.

در ابتدای این نشست  دکتر کرم اله باقری فرد معاون آموزشی دانشگاه با تشکر از قبول دعوت دانشگاه از سوی اساتید این گونه جلسات و نشست ها را یکی از راه های تعالی امر آموزش و پیشرفت علمی هر دانشگاهی دانست و بیان داشت سعی بر این است که این جلسات در واحد یاسوج ادامه داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام دکتر امیری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان با اشاره با لزوم تلاش علمی و ارتقاء دانش در دانشگاه پایبندی به ارزش های دینی و انقلابی و توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در دانشگاه  را از اساسی ترین وظایف اساتید دانست. او همچنین دستیابی به قدرت علمی را مقدمه برخورداری از قدرت سیاسی فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد.

دکتر رحیم اکرامی رییس دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مسئولیت در این دانشگاه سند توسعه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی است .

در ادامه این نشست دکتر رحیم اکرامی رییس دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز  سال تحصیلی جدید بر تکریم دانشجویان، نظارت بر کیفیت تدریس و رعایت تدریس دقیق سرفصل دروس،رعایت اصول اخلاقی و آموزشی استادان،تشکیل به موقع کلاس ها در شروع ترم ،احترام به ارزش های دینی وانقلابی،انضباط کاری وحضور به موقع استادان در کلاس های درسی تأکید کرد. وی در ادامه افزود:  تلاش خواهیم کرد تا با تعمیق دوستی‌ها و صمیمیت در دانشگاه بتوانیم اهداف تعریف شده را به پیش ببریم.

در کنار اساتید بودن و شنیدن نظرات اساتید برای مسئولین دانشگاه بسیار با ارزش است.

اعتبار هر مکان به اعتبار کسانی است که در آن مکان قرار گرفته‌اند.اگر بناست دانشگاه منزلت خود را حفظ کند باید کرامت و عزت و منزلت استاد حفظ شود این امر را وظیفه خود می دانیم.

بدون مشورت و مشارکت اساتید کارها در دانشگاه پیش نخواهد رفت و سبک مدیریتی در دوره جدید سبک مشارکتی و مشورتی است برای ما حفظ کرامت انسانها بسیار مهم است.

عضو هیات علمی و ریاست دانشگاه افزود: انسان هایی با فضیلت علمی دارای اندیشه و صاحب فکرند و باید آنها را در اداره امور دانشگاه مشارکت داد و حتماً این روش را اجرایی خواهیم نمود. وی با اشاره به اینکه نباید اساتید دانشگاه با حوزه مدیریتی دانشگاه فاصله داشته باشند وباید در امور دانشگاه دخالت و مشارکت کنند. این شکاف و فاصله باید از بین برود.

وی با بیان اینکه نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مسئولیت در این دانشگاه سند توسعه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی است .

اکرامی افزود براساس سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی، سعی و تلاش بر این است که از آموزش حافظه محور به سمت یادگیری عمیق، فایده محور و بسترسازی دانش بنیان و اشتغال زا حرکت کنیم.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ در فضایی صمیمانه برگزار شد.

هم اکنون در تمام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه در حال پذیرش دانشجو است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344145
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما