چهارشنبه 28 مهر 1400 - 9:26

اولین تغییر استاندار همانطور که پیش بینی هم میشد رقم خورد/معاون اقتصادی منصوب شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

علی احمد زاده؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین انتصابش را انجام داد.

همانطور که پیش بینی میشد، معاون اقتصادی اولین تغییری بود که استاندار انجام داد.

احمد زاده در نشست خبری با رسانه ها و در پاسخ به سوال بویرنیوز که اولین تغییرش چه خواهد بود به طور نامحسوس به این مهم اشاره کرد، در آن نشست عمده صحبت های استاندار را مسائل اقتصادی و اشتغال و صنعت شامل میشد و طبیعی بود که اولین پازلی که چیده میشود در حوزه اقتصادی باشد.

از اینجا بخوانید:

پاسخ استاندار به سوال بویرنیوز/فوری ترین اولویت احمد زاده برای کهگیلویه و بویراحمد/اولین معاون استانداری که تغییر می‌کند/وضعیت دو عضو رد صلاحیت شده شورای شهر یاسوج مشخص شد

احسان عسکری به پیشنهاد استاندار و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

عسکری کیست؟

عسکری دارای مدرک دکتری در رشته اقتصاد پولی و اقتصاد ریاضی از دانشگاه پیام‌نور تهران می‌باشد.

معاون دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر دفتر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مشاور استاندار در امور اشتغال و سرمایه‌گذاری، دبیر اجرایی برگزاری همایش سرمایه گذاری ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر علمی گروه اقتصاد مدیریت و حسابداری دانشگاه پیام‌نور استان بخشی از سوابق اجرایی و اداری عسکری است.

به گزارش بویرنیوز، معاون جدید اقتصادی استانداری از آنجهت که تحصیلات مرتبط دارد، دانشگاهی است و در مسئولیت های پیشین روحیه تلاشگری و پاک دستی در کنار خلق فرصت و ایده های تازه را دارد می تواند به معاونت راهبردی اقتصادی استانداری جایگاهی که باید را ببخشد و در تنوع بخشی فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی، سامان دادن به اوضاع صنایع و اشتغال های مرتبط با آن گام های خوبی بردارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343840
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    با سلام و تبریک خدمت دکتر عسکری و استاندار مردمی با انتخاب بجا و شایسته ایشان امیدوارم اقای دکتر عسکری همانند گذشته موفق و موید باشند.انشاله

  2. خرم روز گفت:

    باعرض تبریک حضوردکترسیداحسان عسکری وارزوی توفیق برای دوست قدیمی وانقلابی انشا الله پیروز و موفق باشید.

دیدگاه شما