چهارشنبه 21 مهر 1400 - 11:23

توییت نسنجیده بزرگواری پس از انتصاب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دولت/چماق را بر سر خود نزنیم!

توییت نسنجیده بزرگواری پس از انتصاب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دولت

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

‌” الخبر الخبر، دُم خروس نه که دُم روباه ها پیدا شد. کسانی که هشت سال در دولت تزویر و ریای شیخ حسن یا به گوشه ای خریده بودند یا هیچ عکس العملی در برابر فجایع آن دولت نداشتند و دستمال کش میز و صندلی بعضی از وزرای آن دولت بودند در دولت باصطلاح انقلابی و مردمی دارند به مقام می رسند.”

این توییت نماینده اسبق کهگیلویه پس از انتصاب چند مدیر از استان کهگیلویه و بویراحمد در بدنه دولت سیزدهم بود.

در این باره اما چند نکته قابل توجه است:

یکی از جدی ترین وظایف هر مقام و مسئول استانی و ملی و به خصوص نمایندگان، رشد دادن نیروی انسانی و باز کردن فضا و میدان برای عرض اندام جوانان شایسته منطقه است.

نفس حضور جوانان استان در پست های مدیریتی خود چند مزیت دارد، اولا کار در فضای ملی و بزرگ دیدگاه فکری و توسعه نگری را به ارمغان می‌آورد، در ثانی زمینه ساز رشد استعدادهای جوانان میشود و در صورت موفقیت، باز شدن راه استفاده از سایر نیروهای شایسته استان اتفاق می افتد.

در بدترین حالت اگر توجه افراد را منحصر به یک منطقه و فامیل خاص هم بدانیم جمع آن و استفاده از عده بیشتری از مدیران استان در سطح ملی، می‌شود حرکتی قابل توجه برای حرکت به سمت توسعه کل استان.

از طرفی توجه دادن نگاه های ملی به استان با مطالبه گری از این مدیران می‌تواند رخ دهد، ضعف بزرگی که همواره هم به آن اشاره کردیم اینست که تاکنون در توجه دادن نگاه ملی به کهگیلویه و بویراحمد موفق نبوده‌ایم، این مسیر با انتصاب فرزندان این استان در مدیریت های کلان و البته با مطالبه گری استان از آنها اتفاق خواهد افتاد.

بسیار کوته بینانه است که بخاطر اختلافات سیاسی و شخصی خودمان با دست خودمان تبر به ریشه نیروهای انسانی این منطقه بزنیم ، این رفتارهای خارج از دوراندیشی قطعاً در آینده میتواند مانعی بزرگ سد راه جوانان شایسته ای باشد که می‌توانند در پست های ملی به روند توسعه کشور کمک کنند.

انتظار از بزرگواری و دیگر مسئولان و مدیران فعلی و سابق ، فراهم کردن بستر برای حضور آسانتر فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در ترازهای ملی است، نباید با عقده گشایی های کودکانه مانع شد که این موضوع چماق بر سر خود زدن است!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343688
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام تخریب همدیگر در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن که فرهنگ شده نمی گ نمی گذارند نخبه های استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن پیشرفت کنند افراط‌گرایی سنتی وکم سوادی از دین علم باعث تخریب ها شده

دیدگاه شما