سه شنبه 6 مهر 1400 - 15:38

برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با چند حاشیه/از خداحافظی یک معاون تا بی توجهی به مصوبات ملی ستاد کرونا(+عکس)

مراسم تودیع و معارفه اولین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد ه، در این آئین، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه استان، مدیران شورای اداری، شورای تأمین و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی استان حضور داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:


خداحافظی معاون سیاسی امنیتی

اولین حاشیه این مراسم را باید سخنرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری دانست ، معاونی که حاشیه کم نداشت و گاها برخی اظهار نظرهای او ضدیت مشهودی هم با امنیت استان داشت. (از اینجا بخوانید)

احد جمالی گفت کار کردن با کلانتری حلاوت خاصی داشت

او گفت: کهگیلویه و بویراحمد جز و استان های حساس کشور است این را در قضیه بنزین و انتخابات به خوبی درک کردیم و البته با تلاش شورای تأمین و در صدر آن استاندار از همه پیچ های خطرناک در چند سال اخیر، ایمن عبور کردیم.

او در پایان گفت: مدیریت آقای کلانتری بی نظیر بود، از همه حلالیت می‌طلبم. اگر کمی و کاستی بوده، تقصیر از ما بوده اما مشکل ما نبود. هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست/ ور نه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست.


امام جمعه یاسوج نیز از استاندار سابق قدردانی و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد و بومی بودن و اشراف او بر منابع، امکانات و کمبودها را نقطه قوت دانست، او گفت همه باید به دولت کمک کنند تا شاهد توسعه و آبادانی و بهبود سریع تر و بهتر شرایط بود.


نماینده بویراحمد نیز سخنان خود را با قدردانی از استاندار سابق سلول کرد، او‌ سپس از احمد زاده گفت.

به عقیده روشنفکر شناخت استاندار بومی از شرایط استان و آشنایی او با رئیس جمهور فرصتی در اختیار کهگیلویه و بویراحمد است که باید به خوبی از آن بهره گرفت.

روشنفکر گفت: چند درخواست از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ما و مردم داریم. استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های است که مواهب الهی این استان بی‌نظیر است. از لحاظ مواهب الهی و نیروهای انسانی حرف برای گفتن داریم. در رابطه با … به لطف خداوند بزرگ هماهنگی درست و خوبی و تعامل بسیار زیبای بین نمایندگان حکمفرما است. هر جا لازم که باشد. می‌توان از ظرفیت و تعامل نمایندگان مجلس استفاده کرد. تا شاید از این محرومیت‌ها عبور کنیم.


نادیده گرفتن دستور العمل های وزارت به بهداشت از دیگر حواشی این مراسم است.


نماینده گچساران و باشت هم از استقلال اسنانداردگفت و اینکه او هم دوست ندارد، استاندار مطیع صرف نمایندگان باشد.

حسینی گفت غریب کش نیستیم اما وضعیت استخدام در پتروشیمی دهدشت و جولان غیربومی ها را درست نمیدانیم، او از وزیر کشور هم خواست استاندار سابق را در جای مناسبی به کار بگیرد.


موحد نیز از مشکلات حوزه کهگیلویه و بویراحمد گفت و اینکه با ظرفیت های بومی میتوان به جنگ مشکلات رفت.

او گفت: فرزندان این استان در طول تاریخ نشان داده اند می‌توانند از پس مشکلات بزرگ برآیند و در ادامه نیز با همراهی از استاندار نیز این مهم میتواند رقم بخورد.


هر سه نماینده اشاره کردند حالت هر ۳ قوه هماهنگ هستند و مردم کم کاری به بهانه عدم هماهنگی را نمی‌پذیرند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    از بس استان ما حساس همه روش حساس شدن جلوی پیشرفت و توسعه شو بگیرن🤣🤣🤣

دیدگاه شما