پنجشنبه 1 مهر 1400 - 15:49

انتقاد یکی از گزینه های استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان استان

ذوالفقار زمان از چهره‌های سیاسی شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد که نام او در لیست گزینه‌های استانداری معرفی شده به وزارت کشور وجود داشت در پیامی انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت و  از نمایندگان مجلس گلایه کرد.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام ذوالفقار زمان به شرح زیر است:

 

(وَ عَسَی أنْ تَکْرَهُوا شَیئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُم وَ عَسی أنْ تُحِبُّوا شیئاً و هُوَ شَرٌّ لَکُم)

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)

سلام به روح بلند شهدا و امام شهدا، و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق برای رئیس جمهور محترم، جا دارد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس انتصاب برادر عزیزم جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده را به سمت استاندار کهگیلویه وبویراحمد تبریک بگویم و ضرورتاً به چند نکته اشاره نمایم.

۱_از اعضای محترم شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رئیسی در سطح کشور و نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ و علاقه مندان به حضور اینجانب در استان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

۲_برای اینکه بتوانیم استانمان را در جایگاه واقعی خودش ببینم باید به استناد آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» دست به دست هم بدهیم و با تمام سلایق و گروه‌ها، استفاده از فرصت‌ها را در دستور کار قرار دهیم، اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم زیرا انقلابی بودن راهش انقلابی ماندن است و انقلابی ماندن با رفع اختلاف سلیقه‌ها میسور است، انقلابی ماندن حذف مرزبندی‌های قومی و قبیله‌ای است، حذف انحصاری فکر کردن است! انقلابی ماندن به شاخص‌ها توجه دارد نه سرد سیری و گرمسیری! و در یک کلام انقلابی ماندن با تبعیت و عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری ماندگار خواهد بود.

و یقیناً نقش خواص در این زمینه مؤثر خواهد بود و نگذارید سرمایه‌های انسانی تخریب شود و زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم نمایند. و جای این سؤال وجود دارد که چرا بعد از ۴۲ سال هنوز نتوانستیم یک نفر را به عنوان وزیر از این استان در کابینه دولت‌های مختلف داشته باشیم.

۳_انتظار می‌رفت نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی با اتحاد و تدبیر بهتری این پروسه را طی می‌نمودند زیرا استان کهگیلویه و بویراحمد به یک نفر به عنوان استاندار نیاز داشت نه چند نفر! واز معرفی دیگر نیروهای بومی به وزارت کشور که همه آنها شایستگی استفاده در سطح ملی را دارا می‌باشند خودداری می‌شد.

۴_ان شاء الله از این به بعد نمایندگان محترم از فرصت همراهی دولت با آنها در مابقی دوره نمایندگی‌شان استفاده بهتر را برده و به فکر توسعه همه جانبه استان باشند. در پایان همه عزیزان را به همراهی و تشریک مساعی با نماینده عالی دولت در استان دعوت می‌نمایم.
با احترام
ذوالفقار زمان
۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343226
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما