شنبه 27 شهریور 1400 - 13:46

جزئیات تازه از ماجرای شورای شهر یاسوج

محمدجواد کولیوند؛ قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس در گفت و گویی در خصوص وضعیت شوراهای شهر چند استان از جمله شورای شهر یاسوج گفت: مسیر روشنی برای تعدادی از شهرهای این استانها که دچار این مشکل شده اند مشخص گردید، که تضمین کننده حقوق تمامی طرفین خواهد بود و امیدواریم مسئولان مربوطه و اعضای منتخب و علی البدل تا تعیین تکلیف کامل موضوع توسط دستگاههای تعیین شده به گونه ای عمل کنند تا شاهد ادامه ارائه خدمات توسط مدیریت شهری و شهرداری ها به مردم بدون هیچگونه مانع و کندی باشیم.

بیشتر بخوانید:

شورای شهر یاسوج تعیین تکلیف شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در گفت و گو با یک منبع مطلع:

تحلیف با 5 نفر از آنجهت که اکثریت مطلق را دارند برای شورای شهر  یاسوج قانونی است و این ادعا که کاری ورای قانون برای تحلیف صورت گرفته است محلی از صحت ندارد.

آنطور که در جلسات شورای تامین هم بحث و مقرر شد، بنا بر تشکیل جلسه با اعضای منتخب بدون حضور 2 عضوی که صلاحیتشان تایید نشده است، شد و البته اعضای علی البدل نیز حق حضور در جلسه تا تعیین تکلیف نهایی را ندارند.

بنای وزارت کشور انجام معارفه و آغاز به کار پارلمان شهری برای تدوام خدمات رسانی به شهروندان بوده است.

بنای ابطال کمرنگ شده است و به احتمال زیاد در صورت پافشاری هیئت مرکزی بر رد صلاحیت دو عضو منتخب، اعضای علی البدل آغاز به کار خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    خداوکیلی این مدت که شورا نیست شهرداری بهتر کارش را انجام می دهد و امورات مردم هم بهتر انجام می شود بقیه شهرها هم همینطور .

دیدگاه شما