دوشنبه 18 مرداد 1400 - 7:31

مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد رکورد زد

بویرنیوز- در روند اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد رکورد زد.

دکتر محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد هنگام بازدید از سالنهای تجمیعی واکسیناسیون شهر یاسوج گفت: که در3 روز چهارشنبه- پنجشنبه و جمعه با بسیج کلیه نیروهای زحمت کشی مرکز بهداشت شهید دامیده و مرکز تحت پوشش، تعداد یازده هزار دوز واکسن تزریق گردید.

دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد ادامه داد : با توجه به کثرت گروه هدف و در اختیار داشتن 12هزار دوز واکسن از3 نوع سینوفارم- استرازنکاه و برکت، و تجهیز شدن6 سالن تجمیعی واکسیناسیون و همکاری خوب اداره آموزش و پرورش، بسیج سپاه پاسداران، جمعیت هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، شهرداری یاسوج، اداره شعب بانکهای یاسوج، اداره زندانها و دانشگاه دولتی زیرتل، با تلاش خستگی ناپذیر همه همکاران در مرکز بهداشت و مراکز تابعه، توانستند11 هزار دوز واکسن را ظرف مدت 3 روز تزریق کنند که این در نوع خود کم نظیر است.

وی افزود: هم اکنون همه سالنهای تجمیعی جهت واکسیناسیون گروه هدف فعال هستند، در صدد هستیم که انشاءاله، تا قبل از بازگشایی مدارس همه گروههای هدف در هر دو نوبت واکسینه شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد افزود: از آغاز واکسیناسیون کووید19تاکنون بالغ بر 55 هزار دوز واکسن در نوبت اول و دوم تزریق شده و با توجه به تلاشهای همکارانم در حوزه بهداشت و درمان انشاء اله توانایی تزریق 22 هزار دوز واکسن در یک هفته را خواهیم داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما