چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 14:47

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت برق

به گزارش بويرنيوزبه نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان، کیوان خورسند اظهار کرد: سه برابر ظرفیت نیروهای مورد نیاز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این سایت اعلام شده و قبول شدگانی که در اهواز در آزمون شرکت کرده‌اند باید از تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تا چهارم، اصل و کپی همه مدارک شناسایی، تحصیلی، نظام وظیفه و سهمیه (ایثارگران و معلولان) را به همراه دو قطعه عکس 4*3  به آدرس اهواز، چهار باغ بلوار گلستان، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی خوزستان حضوری تحویل دهند.

وی ادامه داد: همچنین داوطلبانی که در شهرستان یاسوج امتحان داده‌اند باید مدارک خود را حضوری به شیراز، بولوار پاسداران، خیابان شهید آقایی، خیابان حدیث، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی فارس تحویل دهند.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان تصریح کرد: پس از دریافت مدارک پذیرفته شدگان از مجتمع‌های آموزشی برای مصاحبه و گزینش آنان برنامه‌ریزی و از داوطلبان به‌منظور مصاحبه دعوت خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت استخدامی خانواده شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: 25 درصد سهمیه استخدامی به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص دارد که مراحل مصاحبه و گزینش آن‌ها در حال انجام است.

خورسند اضافه کرد: در آزمون استخدامی شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان برای رشته شغلی نگهبان و مراقب پست در مجموع برای استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد 7 هزار و 458 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 6 هزار و 87 نفر در جلسه آزمون حضور داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین در روز جمعه 11 اسفندماه 91 آزمون رشته‌های مهندسی برق قدرت، عمران، مکانیک، کامپیوتر و سایر رشته‌های کارشناسی اداری و تکنسین برق برگزار شد که در مجموع 9 هزار و 158 نفر در این رشته‌ها ثبت نام کردند که از این تعداد 7 هزار و 686 نفر در جلسه آزمون حاضر شدند.

گفتنی است، آزمون استخدامی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در روزهای 10 و 11 اسفند ماه سال گذشته به صورت متمرکز در شهرهای اهواز و یاسوج برگزار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما