شنبه 26 فروردین 1391 - 10:57

راز تخریب بی سابقه پرطرفدارترین نماینده تاریخ استان چیست؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز:دیده بودیم که زمان انتخابات هر شخص، گروه و رسانه ای به طرفداری از نامزد مورد علاقه خود به دیگران بتازد و ناجوانمردانه چوب حراج بر آبروی رقبایشان بزند، اما گمان نمی کردیم و ندیده بودم که پس از انتخابات همچنان بازندگان انتخابات که در واقع اکثریت مردم آنها را طرد کرده اند، مجددا بوق خود را برداشته و در کمال بی شرمی به انتخاب مردم حرمت شکنی کنند.

انتخابات سالم ترین جریان برای گردش قدرت است و اگر دموکراسی را قبول داریم باید به انتخاب اکثریت گردن نهیم  و تلاش همه مردم و نخبگان و رسانه ها این باشد تا با حمایت از منتخب مردم و ایجاد وحدت میان مسئولان زمینه تحقق مطالبات مردم را فراهم سازند.

بد اخلاقی در زمان تبلیغات انتخابات چیز مرسومی است، اما پس از برگزاری انتخابات بنظر می آید تنها استان ماست که رسانه ها همچنان پیروز انتخابات را مورد هجمه قرار می دهند.

با نگاهی گذرا به رسانه های استان چه مکتوب و چه دیجیتال در میابیم که این هجمه رسانه ای بیشتر معطوف به پرطرفدارترین منتخب تاریخ استان که متعلق به مرکز استان است و  به دلایل زیر می تواند باشد.

1 – جریان مخالف با ایشان که هیچگاه انتظار شکست در انتخابات را نداشت و پیروزی خود را قطعی می دانست،  سعی دارد تا با استفاده از اهرم تخریب، شایعه، جوسازی، ترور شخصیت، جنگ روانی، القای ناکارآمدی و پدیده هایی از این دست منتخب مردم را وارد مسائل حاشیه ای کند تا نتواند به مطالبات مردم پاسخ دهد و در نتیجه بتوانند به هدف خود دست یابند، البته دور از انتظار نیست که این جریان در حال برنامه ریزی برای انتخابات چهار سال آینده هم باشد و از آنجا که مهره کارامدی ندارد سعی دارد تا رقیب خود را کوچک و ضعیف نشان دهد.

2 – پیروزی بی سابقه منتخب مردم شهرستان های بویراحمد و دنا نشان دهنده اوج و عمق نارضایتی از وضعیت پیشین و در سمت مقابل بیانگر اعتماد عمیق مردم به منتخب جدید است، بنابراین کسانی که در گذشته به راحتی به منافعی رسیده بودند، سعی دارند تا به هر وسیله ممکن از عملکرد گذشته آنها چشم پوشی شود و با آلوده کردن فضا همچنان در عرصه قدرت حضور داشته باشند.

3 – سوالی که نه تنها ذهن بنده بلکه ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده این است که این رسانه ها که تعداد آنها متجاوز از انگشتان دست است چگونه و از سمت چه کسانی تغذیه مالی و اطلاعاتی می شوند، بالاخره نمی شود که این افراد و رسانه ها برای تفریح یا صرفا کار رسانه ای و بدون کسب درآمد دست به تخریب گسترده بزنند.

به راحتی می توان تشخیص داد که کسانی که اینگونه برای زمین زدن محبوب ترین منتخب مردم در حال تلاش هستند به دنبال خدمت به مردم نیستند بلکه هدفی جز پوشاندن ضعف های خود و ثابت نگه داشتن منافع سابق خود ندارند.

4 – رسانه باید منتقد باشد و پرسشگری شرط اول رسانه است، اما سوال اینجاست که تا تشکیل مجلس نهم یک ماه زمان داریم و وقتی منتخب مردم هنوز به مجلس نرفته و از زبان و بیان خودش هیچ موضعی نگرفته، چرا عجولانه و برنامه ریزی شده دست به تخریب آن می زنید.

5 – نقطه مشترک تخریب تمام بوق های تبلیغاتی علیه محبوب ترین منتخب استان، رواج شایعه اختلاف میان ایشان  و سایر منتخبان استان و همچنین اختلاف میان مقام اول اجرایی استان با ایشان است، تا بتوانند از این طریق به خیال خود میان منتخب اول استان و سایرین جدایی انداخته و از این طریق بتوانند در اراده مردم خلل وارد کنند که بی تردید این پروژه شکست خورده خواهد بود و به کوری چشم کسانی که حاضر نیستند رشد منطقه را ببینند، با اتحاد و همدلی مسئولان، استان را به گلستان تبدیل خواهیم نمود و جشنواره مسابقه برای خدمت به مردم را شاهد خواهیم بود. انشاء الله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3408
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما