چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 14:31

نظر ذوالنور درباره صلاحیت مشایی

خاتمی می‌گوید تنها مکتب پاسخگو به نیاز جوامع، مکتب لیبرالیسم است. با این وضعیت شورای نگهبان به فردی که مبنایش لیبرالیستی است چگونه اجازه فعالیت در نظام دینی جمهوری اسلامی را بدهد؟ من معتقدم آقای مشایی هم با مبانی و عقایدی که دارد نمی‌تواند مورد تایید شورای نگهبان باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ستون دیگه چه خبر ایران، حجت‌الاسلام ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در مناظره‌ای با صادق زیباکلام با موضوع لوازم و ملزومات انتخابات ریاست جمهوری که در تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ادعایی که آقای زیباکلام درباره انتخابات دارد، چنین نتیجه می‌دهد که اگر مشایی رد صلاحیت شد، او را قلع و قمع کردند و نگذاشتند رأی بیاورد و در ادامه نیز خاتمی و هاشمی را رد صلاحیت خواهند کرد، حال نظر من این است که اصلاحات اگر به جای خاتمی نتواند در انتخابات فرد دیگری را معرفی کند باید برای این جبهه فاتحه خواند.

 

ذوالنور در ادامه با برشمردن شروط حضور هاشمی در انتخابات تصریح کرد: آقای هاشمی تا زمانی که متوجه نشود کاندیدای اصولگرا کیست وارد صحنه نمی‌شود. همچنین باید به این نتیجه برسد که آیا رأی خواهد آورد یا خیر و شرط دیگر آن‌که هاشمی اگر بداند کاندیدای اصلاح‌طلبان خاتمی است، نمی‌آید.جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با اشاره به مباحث اقتصادی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که نظام ما جمهوری اسلامی است و کسی که بخواهد رئیس جمهور شود، باید اصول این نظام را قبول داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34076
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما