دوشنبه 4 اسفند 1399 - 7:53

ارسال کمک های اهدایی شرکت پتروشیمی پردیس به مناطق زلزله زده سی سخت/تصویری

کمک های اهدایی شرکت پتروشیمی پردیس به منظور یاری رساندن به هموطنان زلزله زده شهرستان سی سخت به استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شد.

بویرنیوز– مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف اسلامی و انسانی ما در زمان بحران ها و بلایای طبیعی، همدردی و امدادرسانی فوری به هموطنان عزیزی است که در شرایط سخت گرفتار شده اند و شرکت پتروشیمی پردیس نیز که از شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی است همواره در زمان حادث شدن بلایا و اتفاقات سخت در یاری رسانی پیشقدم بوده است.

وی درخصوص کمک های پتروشیمی پردیس به هموطنان زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به استعلام های اخذ شده؛ مهمترین نیاز مردم زلزله زده در حال حاضر، مواد غذایی و بهداشتی است که جهت ارسال یک محموله شامل کنسروهای خوراکی و مواد بهداشتی و شوینده به مناطق زلزله زده اقدام فوری بعمل آمده و طبق هماهنگی های انجام شده کمک های اهدایی پتروشیمی پردیس با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بین هموطنان آسیب دیده توزیع خواهد شد.

غلامرضا جمشیدی در پایان اظهار داشت: از خداوند متعال برای هموطنان آسیب دیده در این زلزله طلب سلامتی و تندرستی می کنیم و امیدواریم با یاری مردم عزیز و مسئولان اجرایی به زودی شاهد سامان بخشیدن به وضعیت زلزله زدگان باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=337436
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر انسان های پاک و مومن.درود بر انسان های خوب و صالح و متقی.به عنوان یک لر کوچک از همه مردم ایران تشکر مینمایم.

  2. مرادیان گفت:

    درود بر غیرت دکتر جمشیدی
    که دلسوزانه پیگیر بحث زلزله سیسخت بودند
    با آرزوی موفقیت و سربلندی ایشون

  3. پاتاوه گفت:

    سپاه بانیروهای مخلصی که ازداخل وبیرون استان داره بیادمستقیمآروی همه کمکهای اهدایی ازسراسرکشورنظارت کنه وخودش تقسیم کنه…به عده ای اصلااعتمادی نیست….

  4. ض .م گفت:

    با عرض سلام واحترام به مدیریت وکادربویرنیوز.شایسته است ازتلاش مخلصانه جناب دکترغلامرضا جمشیدی درسطح ملی قدردانی شود.

دیدگاه شما