شنبه 25 بهمن 1399 - 17:22

تقدیر از نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد توسط استاندار

زهرا اسکندری نخستین بانوی خلبان هم استانی همراه با خانواده و با حضور انصاری مدیر فرودگاه یاسوج با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار همت والا و تلاش خانواده، شهامت و شجاعت این بانوی خلبان را ستودنی بیان کرد و گفت: افتخاری برای استان و در سطح ملی است.

حسین کلانتری با بیان اینکه، نقش پدر و مادر در این موفقیت قابل تقدیر است، افزود: خوشحالیم که خلبان زن به کشور معرفی می کینم و می تواند نمونه ای برای جوانان باشد.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و۲۲ بهمن، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز هوانیروز، اظهارکرد: شغلی که خانم اسکندری انتخاب کرده است نشان از توانمندی و توانائی زنان در عرصه های مختلف را دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زنان باید تلاش کنند و به این باور برسند که با خودباوری در شرایط سخت و با همه مشکلات و کمبودها می توانند موفقیت کسب کنند.

کلانتری تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی فرصت های زیادی برای ایفای نقش در شغل ها و مسئولیت های مختلف برای زنان مهیا شده است که بتوانند حضور خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات برسانند.

آذر صفایی نیا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک دهه فجر و چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی به مشارکت ارزنده و نقش موثر زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی اینکه زنان با پی بردن به ارزش واقعی خویش توانایی های بالقوه خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور رسانند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با مسئولیت پذیری، نقش مادری و خانه داری بانوان در کنار حفظ و انسجام ارزش های دینی و باورهای ملی، سبب فعالیت و پویایی در جامعه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمویم استانداری کهگیلویه و بویراحمد، زهرا اسکندری هم از توجه ویژه، دلسوزی و حمایت حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری و رفع مشکلات جامعه زنان استان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است که در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زهرا اسکندری و خانواده وی تقدیر و تشکر و هدایایی اهدا کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=337137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما