سه شنبه 27 فروردین 1392 - 9:23

انتقاد تند تاجگردون از صدا و سيما / ناگفته هاي تاجگردون از بي عدالتي به گچساران و باشت

به گزارش بويرنيوز، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به شدت از عملکرد مسلم رحیمی رئیس صدا  سیمای مرکز استان انتقاد کرده و او را به کنایه مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز یاسوج خطاب نموده است.

متن کامل نامه تاجگردون كه يك نسخه آن به بويرنيوز ارسال شده به شرح زير است؛

 

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای رحیمی

مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز یاسوج

با سلام و احترام

ابتدا از اینکه ناگزیر میشوم بعد از مذاکرات و مکاتبات قبلی این یادداشت را رسانه ای کرده پوزش طلبیده و از جنابعالی درخواست می نمایم آنچه در این نوشتار مرقوم گشته را خواست عمومی مردم شریف گچساران و باشت دانسته و تمام تلاش خود را در جهت رفع ابهام و حل معضل معطوف داشته و یقین دارم تلاش تان اثرگذار و رافع مشکل خواهد بود.

جناب آقای رحیمی؛

چنان که پیش از این معروض داشتم به دلایل عدیده، مردم حوزه انتخابیه ام از نگاه کم سویه صدا و سیمای مرکز استان نسبت به اخبار و گزارشات و اتفاقات در منطقه شان نسبت به سایر نقاط استان و بالاخص مرکز استان گله مند بوده و خبرهای شهرستان را عمدتا معطوف به حضور مسئولین منجمله نماینده؛ استاندار و… می دانند و این آش آنقدر شور می شود  تا جایی که خبرسه قلو زاییدن یک زن در یک منطقه از قهرمانی یک تیم گچسارانی مهم تر تلقی می شود.

جناب آقای رحیمی؛

قبل و بعد از مراسم دهه محرم این نکته را یادآور شده و خوشبختانه تا حدودی تلاش شخص جنابعالی موثر واقع گشته و گوشه ای از مشکلات موقتا رفع گردید. درآن زمان اصرار بر نظرم را به دلایل رعایت رسم ادب و شان حضرتعالی به صلاح ندیدم.

از آن پس هر از گاهی دقت کرده تا شاید بتوانم خود را قانع کرده که موکلین من عینک بدبینی برچشم داشته و به خود اجازه ندهم بر طبل بدبینی بکوبم. اما هرچه گذشت احساس من نسبت به بدبینی مردم کم گشت و واقعیت ذهنی ام مبنی بر کم مهری صداوسیمای مرکز استان نسبت به این حوزه بیشتر شد. اینگونه احساس کرده و مردم اینگونه بیان می کنند که گویا بایستی نماینده یا استاندار بر حوزه یا خطه ای قدم گذاشته تا خبری از آن منطقه پخش شود.

روایت ادامه داشت تا وقت مناسب تعطیلات نوروز اجازه داد تا حدودی برنامه ها و خبرهای نوروزی صداوسیمای استان را بیشتر مورد مداقه قرار دهم. ایامی که به جبر روزگار؛ فضا و آب و هوای گچساران و باشت خیل مسافرین و گردشگران را به خود جذب کرده و بی بی حکیمه؛ شلالدون؛ رود رونه؛ گناوه؛ دیل؛ امامزاده جعفر و خیابانهای گچساران و باشت مالامال از جماعت شد و بسیاری نقاط دیدنی دیگر که به دلیل کثرت نام شان در این متن نمی گنجد پذیرای هموطنان مان در نوروز بودند.

جناب آقای رحیمی؛

 وقتی به عنوان فضای گردشگری استان در ایام نوروز آبشار یاسوج و مردم پافکنده بر آب را به مردم نشان داده و فیلم تابستان را در زمستان نمایش می دهید چگونه باور کنیم صدا و سیمای استان هر دو چشمش باز است و کل استان را به یک نگاه نظاره می کند؟

آیا شایسته نیست این موضوع را با حضورچند کارشناس و تحلیلگر اجتماعی مورد بررسی قرار دهید تا این شبهات و نقصان رفع گردد؟

چگونه می توان باور کرد که در هر بازدیدی، خبرنگار و تصویربرداران صدا وسیمای استان در گچساران به دنبال آن است کسی او را سوار بر اتومبیل خود کرده و در جای دیگر چهار دوربین صداوسیما را پنج ماشین اختصاصی این سو و آن سو می برند؟

جناب آقای رحیمی؛

دلسوزی و علاقه منصفانه جنابعالی به خدمت به مردم استان حداقل بر اینجانب پوشیده نیست ولی اعتقاد دارم نداشتن استراتژی و برنامه های اجرایی این وضعیت را تشدید می کند. اجازه ندهید روزی حلقوم من بیانگر درد در دل نشسته مردم گچساران و باشت شود و کلامی گویم که آسیبش بیش از منفعتش شود.

این یادداشت تقدیم گردید تا پس از دو دیدار حضوری و یک نگارش مستقیم؛ خواست جامعه را به جنابعالی، جامعه و مسئولین استان منتقل نمایم.

امیدوارم حال که آن مرکز از اندیشمندان و صاحب نظران علمی، فرهنگی و اجتماعی ارزشمند استان بهره می برد گام به پیش نهاده و این معضل مهم را که چون درد در دل مردم نقش نگاشته به بحث گذاشته و فارغ از اینکه نگارنده این یادداشت کیست، نسخه ای پیچانده که ثمرش عشق یکایک مردم استان، علاقه به خطه کهگیلویه و بویر احمد شود و لاغیر.

غلام رضا تاج گردون

نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=33644
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشتی گفت:

    باورکنیدصداوسیمای مرکز ابروی همه لرها رابرده این اقای رحیمی فکرمیکند استان یعنی یاسوج.بابابسه دیگه نگاه تبعیضی را برداریدپتانسیل استان خیلی بالاست .اقای رحیمی عباسی علیزاده و…

  2. حمیدی گفت:

    اقای تاج گردون ؟ اول یک هتل یا رستوران مناسب کنار مرقد بی بی حکیمه بسازید اونوقت سنگ جا های دیدنی را به سینه بزنید.

  3. محمدی گفت:

    با سلام وادب
    در مرکزی که ارزیاب صدا وسیمای آن مهندسی کشاورزی دارد بیش از ما انتظاری نداریم. جناب تاجگردون ..حرفها به راه نمی آورد.همین مدیر کل عزیز هم …..از چشم این بنده خدا نبین….. …… جداشود وآن وقت انتظار حق وحقوق بنماییم.

  4. دگمبزون گفت:

    کاش اقای تاجگردون بجای مسائل حاشیه ای بیشتر بفکر شهرستان و ایجاد شغل بودند. این حرف های عامه پسند بدرد ما نمی خوره جناب تاج لطفن بفکر این جوانان بدبخت بیکار باشید با این انتقادات شغل ،سرمایه ،کارخانه و… ایجاد نمیشه.!!!

  5. حقی گفت:

    سلام چراهرگزازاستانداردرصداوسیماانتقادتمیشود

  6. بهنام گفت:

    اقای بی ادبی که به جای نام مقدس دوگنبدان کلمه دگمبزون را مینویسید شما اول ادبتان را درست کنید بعد حرف بزنید شما نمیدانید معنی دو گنبدان نشانه دو گنبد است که برگرفته از گنبدهای مبارک حرم بیبی حکیمه و امام زاده جعفر هست و سپس اقای تاجگردون کاملا درست میگویند و در پاسخ دوستان باید عرض کنم که چه تفاوتی دارد که از کجا جامعه باید اصلاح شود مهم درد مردم است که صدا و سیما یکی از انهاست اگر بین مردم گچساران زندگی میکردید میفهمیدید که همین صدا سیما میتواند خیلی از حقوق ضایع شده گچساران را با نشان دادن ان در تلوزیون به مردم باز گرداند….

    من الله توفیق

  7. رضا نعیم گفت:

    اینجا همه از عملکرد آقای رحیمی راضی هستن شما خودتونو اصلاح کنین.

دیدگاه شما