یکشنبه 25 فروردین 1392 - 16:46
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج 7 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

  حجت‌الاسلام جواد خاضع صبح امروز در کارگروه پی‌گیری طرح‌های مهر ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از اعتبارات نزدیک به چهار میلیارد تومانی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هنوز 700 میلیون تومان آن تخصیص داده نشده است.

مسئول ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با این وجود الان اگر این ورزشگاه بخواهد به بهره‌برداری کامل برسد نیاز است که 7 میلیارد تومان دیگر به آن تخصیص داده شود.

وی از پیشرفت 94.5 درصدی کاسه استادیوم خبر داد و گفت: ولی کارهای جانبی و فرعی زیادی باقی مانده است که برای تکمیل آن‌ها نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

خاضع از نواقص این ورزشگاه گفت و افزود: سیستم فاضلاب، محوطه‌سازی، اسکوربورد، نصب کفپوش سالن‌ها از جمله کارهایی است که برای تکمیل آن‌ها به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات انجام شده در ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج را به نسبت سایر پروژه‌های طرح مهر ماندگار خوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه از جمله طرح‌هایی خواهد بود که در صورت سفر ریاست‌جمهوری به استان قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

خاضع از پی‌گیری‌های شبانه‌روزی خود و مجموعه ورزش استان برای وصول اعتبارات خبر داد و گفت: هر چند که ما دستگاه بهره‌بردار هستیم اما از طریق وزارتخانه و شخص وزیر پی‌گیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و به صورت مستمر تا تکمیل این پروژه رایزنی‌های خود را ادامه می‌دهیم.

در همین زمینه :

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج / گزارش تصویری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=33168
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما