دوشنبه 21 فروردین 1391 - 19:36

خرید البسه ورزشی خارجی در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

: مدیرکل جوانان و ورزش ‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق فرمان رهبری در ابتدای سال مبنی بر حمایت از تولیدات ملی، طی بخشنامه‌ای از مدیران ورزشی سراسر استان خواستیم از این پس البسه خارجی ورزشی خریداری نکنند.

خبرگزاری فارس: خرید البسه ورزشی خارجی در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وقتی رهبری اندیشمند ما فرمانی را از روی حکمت و مصلحت صادر می‌کنند موظف هستیم که آن را در عمل محقق کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ولایتمداری اقتضا می‌کند که فرمان رهبر را روی زمین نگذاریم و هر چه معظم‌ له از ما می‌خواهد برای توسعه و تعالی کشور به منصه ظهور برسانیم.

مسئول عالی ورزش و جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین خاطر و برای حمایت از تولیدات ملی به مدیران خود دستور اکید دادیم تا از این پس تنها البسه ورزشی داخلی برای امور ورزش این استان خریداری شود.

شفیعی گفت: طی بخشنامه‌ای که به همین منظور صادر کردیم همه مدیران مناطق و معاونت‌های ما مکلف و ملزم به رعایت این قانون شدند و از این پس ورزشکاران ما در صحنه‌های مختلف تنها با لباس تولید داخل به میدان خواهند رفت.

مدیرکل جوانان و ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ورزش یکی از میادینی است که جوانان بسیاری از آن الگو می‌گیرند و جوانان وقتی ببینند فرمان رهبری در این بخش عملیاتی شده است در سایر حوزه‌ها نیز آن را به کار می‌بندند.

شفیعی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد به جز این حرکت در سایر برنامه‌های خود از جمله تکمیل زیرساخت‌های ورزشی از تولیدات داخلی و ملی تا آن جا که ممکن است استفاده کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=3289
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما