یکشنبه 26 مرداد 1399 - 15:24

تنفس براي اراذل و اوباش در کهگيلويه و بويراحمد را سخت کرديم/عوامل نزاع ياسوج با گريه و زاري راهي زندان شدند!

سردار انصاری 95 نزاع های استان  فردی و  5 % را درصد جمعی خواند  و افزود : از آنجائیکه خیلی از درگیری ها لحظه ای است  نباید با نشر گسترده آن در فضای مجازی به تبعات آن  دامن زده شود و با تأمل در زمان شنیدن اخبار درگیری ، سرقت و بی احترامی برای افراد باید مناعت طبع به خرج داد  و گاهاٌ با اقدام نسنجیده اذهان را تشویش نکنیم.

به گزارش بویرنیوز سردار مهدی انصاری در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بهترین یار پلیس اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران هستند  و همچنان بخش قابل توجهی از اقتدار، عملکرد وپیشرفت در کارمان را  مرهون همکاری با رسانه می دانیم  چرا که اینها مطالبات به حق مردم را عنوان می کنند تا پلیس با آگاهی و اقتدار بیشتر قدم های مستحکم برای امنیت و آسایش مردم بردارد.

سرهنگ انصاری فرمانده نیروی انتظامی در ادامه افزود:حرف و کلام خبرنگاران کهنه شدنی نیست چراکه در چرخه کار و گذر زمان هستند و از طرفی به دلیل نقش آگاهی بخشی که دارند جامعه و مردم را نسبت به مطالبات بحقشان رشد می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس لحظه از خدمتگذاری غافل نمی شود اظهار داشت:جایگاه اقدامات  پلیس به دلیل محوریت مباحثی چون امنیت اجتماعی و فردی، آسایش، امنیت مالی، ناموسی و … که نهایتا آسایش و امنیت را برای جامعه و مردم بدنبال دارد استراتژیک می باشد  و با وجود مشکلات فراوانی که بر سر راه کارکنان خدوم نیروی انتظامی وجود دارد و در بسیاری از موارد قابل بیان نیست ولی تاکنون لحظه ای از امنیت مردم غافل نشده ایم  و همچنان آماده خدمت در هر موقیعت و هر ساعتی می باشیم.

وی در خصوص برخی نزاع‌ها و دغدغه خبرنگاران هم گفت: درگیری در همه جای کشور پیش می‌آید اما عمل در صحنه و رسیدگی بعد از آن به عهده پلیس است شما از ما بپرسید بعد از نزاع چه کردید و چه اقدامی انجام دادید هر چند دلیل خیلی از درگیری‌ها و درگیری اخیر در یاسوج مربوط به موضوعی کوچک و بچه‌گانه بود.

فرمانده انتظامی خدمت را وظیفه هر نهادی دانست و افزود: به مردم عزیز استان عرض می کنم  کسی جرات نمی کند تحت عنوان اراذل در این استان نفس بکشد چرا که با اقتدار پلیس این افراد را خورد خواهیم کرد البته  به شرط همراهی مردم و رسانه ها به زودی کارهای بسیار خوبی در حوزه امنیت اجتماعی انجا خواهیم داد و مردم ما بدانند  یقناٌ پلیس تامین کننده امنیت فردی و اجتماعی است و اقدامات ما موجب شده سود جویان از اهدافشان پشیمان شوند.

انصاری در زمینه درگیری چند جوان با هم تصریح کرد: از بعضی رسانه‌ها تشکر می‌کنیم اما خیلی‌ها به حق ما ظلم کردند در فضای مجازی آن قدر موضوع را بولد کردند و در مرکز استان را به چالش کشاندند و چه قدر صدمه وارد شد.

وی گفت: تعللی در این درگیری نداشتیم پرونده را سریع به پلیس قضایی استان دادیم طی سه عملیات ضربتی شبانه آن‌ها را در اوج اضطراب دستبند زدند که موقع دستگیری گریه و زاری می‌کردند.

وی در خصوص برنامه‌های ناجا در برخورد با اراذل و اوباش گفت: این‌ها در اهداف خودشان ناکام شده‌اند و خواهید دید دیگر کسی تحت عنوان اراذل در این استان نفس نکشد و قمه‌کشی نکند با اقتدار در چارچوب برنامه کشوری اراذل را خرد می‌کنیم اما شرط و شروطی دارد که همراهی مردم و همکاری اصحاب رسانه برای درست جلوه دادن آن مهم است با نگاه اطلاعاتی شب‌ها مثل خفاش آن‌ها را از لانه‌هایشان بیرون می‌کشیم که چند تایی از آن ها را از ظرف همین مدت از لانه هایشان بیرون کشیدیم.

سردار انصاری افزود: امسال 12% در تماس با شماره تلفن 167 افزایش رضایتمندی مردم را ثبت شده و   هیچ خبری به اندازه جلب رضایت مردم برای ما خوشایند نیست.

آمار ذیل توسط سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان ارائه شد که تنها گوشه کوچکی از اقدامات بزرگ و تاثیر گذار این مدافعان امنیت می باشد:

*کشفیات کالاهای قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال1399،  3 تن و 600 کیلو گرم

* 14%افزایش کشف انواع مواد مخدر

* 150دستگاه انواع خودرو حامل مواد توقیف شد

* 25 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

* ارزش ریالی کالاهای قاچاق بالغ بر 280میلیارد ریال با دستگیری 1028 نفر را داشتیم

*35% کاهش تصادفات درمحور های استان به واسطه ویروس کرونا و کاهش تردد

* 27% کاهش تصادفات منجر به فوت داشتیم

*متلاشی شدن 10 باند سارقین احشام به تعداد 85 نفر با 199 پرنده قضایی

*کشف 59 دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری 25 نفر در این رابطه

*کشف 4 باند سارقین موبایل

در ادامه سرهنگ انصاری اظهار داشت: تیر اندازی در مراسمان یک رسم بسیار غلط و حتی جرم محسوب می شود وبا جود تعهد نامه ای که قبل از عروسی از عروس و داماد و حتی خانواده های آنها گرفته می شود مبنی بر رعایت نمودن مواردی که تیرا ندازی نیز یکی از آن موارد می باشد ولی متاسفانه رعایت نمی شود ولی ا شاء الله دنبال سروسامان دادن به سلاح های غیرمجاز و حتی مجاز به منظور استفاده درست و اصولی می باشیم.

فرمانده انتظامی استان در خصوص نقش پلیس استان در موضوع زمین خواری اظهار داشت:   پلیس امنیت اقتصادی برنامه اساسی برای مبارزه با زمین خواری در استان داشته و دارد که به حمدالله در این چند سال توانسته با برگرداندن متر، متراژ، ارزش ریالی و محل به بیت المال جلوی اقدامات سودجویان زیادی  را بگیرد.

در پایان سرهنگ انصاری افزد: در زمینه جعل و کلاهبرداری 139 مورد در سال 99 کلاهبرداری به ثبت رسیده که 71 مورد کشف و شناسایی شده و متاسفانه تمامی این کلاهبرداری ها به دلیل عدم آگاهی صورت گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324826
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دمت گرم سردار

  2. هم استانی گفت:

    با سلام خدمت سردار انصاری عزیز. امیدوارم وعده های خوبتان برای مردم این استان محقق شود . امنیت مهمترین و زیباترین و بهترین هدیه خداوند است و کار بزرگی قطعا در حال انجام است. زن و فرزندان ما با امید به اقتدار و عملکرد شما قدم در کوچه و خیابان می گذارند. اجرتان با خدا

  3. رضا گفت:

    واقعاتشکر،نعمتی بالاترازامنیت نیست

  4. بنیامین گفت:

    خدا قوت

دیدگاه شما