یکشنبه 18 خرداد 1399 - 14:34

تکليف سازه اوقاف در مرکز شهر ياسوج مشخص شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از آغاز روند احداث موقوفه خلیج فارس پس از مدت‌ها وقفه خبر داد.

به گزارش بويرنيوز، کلنگ پروژه ساخت مجتمع تجاری، رفاهی و گردشگری  یاسوج سال ۹۵ به زمین زده شد و نیمه دوم سال ۹۶ عملیات  اجرایی آن با مشارکت بنیاد توسعه و موقوفات و سرمایه‌گذار در ۷ طبقه شامل ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ(در سه طبقه) هتل آپارتمان، شهربازی و تجاری آغاز و قرار شد ۴ ساله به اتمام برسد.

پیش‌بینی می‌شد پارکینگ سه طبقه آن برای کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج در سه طبقه احداث شود اما پروژه به دلیل نبود اعتبارات چند ماه بعد از شروع عملیات اجرایی متوقف شد.

هادی خورشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز روند ساخت موقوفه خلیج فارس میدان هفت تیر یاسوج خبر داد و گفت: بعد از مدت‌ها وقفه، با پرداخت اعتبارات مورد نیاز، عملیات ساخت از امروز آغاز و قرار است پیمانکار ظرف ۶ ماه سه طبقه پارکینگ به اوقاف و امور خیریه تحویل دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد بیان کرد: پیمانکار خود را موظف دانسته با کار و تلاش شبانه‌روزی این پروژه را ظرف ۶ ماه در ۳ طبقه(تا سطح خیابان) تحویل دهد که اداره شهرستان نظارت لازم برای تحقق این امر را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی خوبی با ساخت این طرح اجرا می‌شود، گفت: ادامه کار این موقوفه به صورت مشارکتی خواهد بود.

این مسوول به هزینه طرح‌های موقوفه اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد درآمد پروژه‌های وقفی میدان هفت تیر یاسوج صرف خیرات و مبرات و ۵۰ درصد صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه پیش‌بینی اعتبارات ساخت این موقوفه در شهر یاسوج بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است، گفت: همه هزینه توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پرداخت شده است.

خورشیدیان از عدم پرداخت اجاره موقوفه ۶ هکتاری توسط ورزش و جوانان شهرستان انتقاد کرد.فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320234
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید حسن نیک نیا گفت:

    چه فایده که تو یاسوجه.

  2. ناشناس گفت:

    بویر نیوز چرا مطلب بنده رو نذاشتید ظاهرا شما هم سانسورچی هستید از شما هم ابی گرم نمیشه

دیدگاه شما