جمعه 22 فروردین 1399 - 0:03

نگران یارانه تان نباشید/اطلاعیه مهم سازمان هدفمندی یارانه ها

دیروز بود که پس از سخنان نوبخت؛ معاون رئیس جمهور مبنی بر ایجاد شرایطی برا ثبت نام وام از محل یارانه،بلافصله خبرگزاری های رسمی و مرجع کشور یا انتشار سایت رفاهی به مردم اعلام کردند در این سایت ثبت نام کنند.

به گزارش بویرنیوز، مردم نیز با مراجعه به این سایت به اشتباه گزینه اهدا یارانه را کلیک کردند و همین امر موجب نگرانی بسیاری از مردم شد.

خبرنگار بویرنیوز بلافاصله به انتشار چرایی این مطلب پرداخت و به مردم اطمینان داد مشکلی پیش نخواهد آمد (از اینجا بخوانید) و در ادامه خبرنگار این سایت به رایزنی با رسانه دولت و خبرنگاران شبکه خبر پرداخت تا موضوع را به گوش مسئولان برسانند.

در نهایت امروز خبری خوشحال کننده برای این دسته از مردم مخابره شد، اطلاعیه ستاد هدفمندی یارانه ها به وضوح از عدم قطع یارانه مردم خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

🔻اطلاعیه مهم سازمان هدفمندسازی یارانه ها:‌

🔹تاکید می شود بدنبال اشتباه برخی رسانه ها در اعلام سایت refahi.ir برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی که بلافاصله سازمان برنامه و بودجه کشور آن را تکذیب کرد، کسانی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهوا گزینه اهداء یارانه را انتخاب کردند نگران نباشند. یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می گردد.

🔹مجددا تصریح می گردد: بلافاصله بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318525
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجتبی گفت:

    مرسی

  2. ناشناس گفت:

    دمت گرم بویر نیوز .
    کاشکی همه مثل خبرگزاری شما دلسوز مردم بودن. واقعا به خاطر پیگیری تون ممنونم.

  3. سامان گفت:

    دمتون گرمه دوستان

  4. دستم نمک نداره گفت:

    خدا ازتون راضی باشه که به فکر مردم هستین.خدا حفظتون کنه انشالله.دمتون گرم

  5. دستم نمک نداره گفت:

    چند تا خبرگزاری که این خبرو کار کردن اصلا نمیگن که اشتباه بود واقعا متاسفیم واس این نون به نرخ روز خورها و بازم ممنونیم از شما که پیگیری کردین🌷🌷🌷

  6. احمد گفت:

    سلام من به اشتباه روز جمعه اهدا یارانه رو زدم تکلیف ما چی میشه تورو خدا کمکمون کنید

دیدگاه شما