دوشنبه 19 فروردین 1392 - 13:58

غول بيابوني تهران دستگير شد+عکس

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ عباس دانشجو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت لوازم خودرو، زورگيري، اخلال در نظم عمومي و … ، دستورالعمل دستگيري متهم و يا متهمان در اختيار عوامل تخصص و اطلاعات اين سرکلانتري قرار گرفت.


سرکلانتر ششم پليس پليس پايتخت در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از بررسي موضوع و شنود مالباختگان به مجرمي به نام علي 29 ساله معروف به غول بيابوني رسيدند که کمتر از يک ماه است که از زندان آزاد شده است.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: ماموران پس از شناسايي متهم بلافاصله توسط مخبرين به رديابي متهم فراري پرداخته و طي چند روز فعاليت فشرده موفق شدند، مخفيگاه مجرم را رديابي کنند.
وي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضايي شب گذشته در يک اقدام ضربتي وارد منزل متهم شده و در حالي که نامبرده در برابر ماموران مقاومت مي‌کرد و قصد صدمه رساندن به ماموران را داشت به ضرب گلوله بر زمين نقش بست و دستگير شد.
سرهنگ عباس دانشجو خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتري بيش از 10 شاکي خصوصي به کلانتري مراجعه کرده و متهم را شناسايي کردند، لذا پرونده متهم جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31716
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما