چهارشنبه 11 دی 1398 - 8:10

دکتر مرادي رسماً سکاندار بهزيستي کهگيلويه و بويراحمد شد/+مراسم معارفه

بويرنيوز- مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

سید آیت افشار مهر سرپرست پیشین اداره کل بهزیستی استان:

در سال ۱۳۹۷ تمامی افراد پشت نوبت این اداره کل به همت دولت تحت پوشش و دریافت مستمری قرار گرفتند و در حوزه مسکن مهر با وجود مشکلات ناشی از تورم با پیگیری های مداوم مجموعه همکارام ان شاءالله در دهه فجر تعدادی از این واحدها به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر محسن مرادی مدیرکل جدید بهزیستی استان از دکتر وحید قبادی دانا معاون محترم وزیر و رئس سازمان بهزیستی کشور که این بار سنگین را از دوش ما برداشتند بسیار سپاسگذارم.

از همکاری سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط و همکاری با اداره کل بهزیستی بخصوص سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی مب کنم.

دکتر محسن مرادی مدیرکل جدید بهزیستی استان:

خدا را شاکرم که به برکت نظام جمهوری اسلامی گام های ارزشمندی در این سالها برداشته شده و مجموعه سازمان بهزیستی ،مدیران پیشین و سایر همکاران خشتهای این بنای مهم را روی هم گذاشتند و کارهای زیادی در طول این سالها انجام شد که امیدوارم من نیز بتوانم سهمی در تکمیل این بنای مهم و انسانی داشته باشم.

رسالت سازمان بهزیستی بیشتر بر محوریت پیشگیری می چرخد با این وجود ما موظف هستیم در هرجایی که آسیبی ظهور می کند برای مدیریت و رفع آن تمام وقت، به شکلی مطلوب و مدنظر سازمام فورا اقدام کنیم تا مشکلات و اثرات ناشی از آنها را به حداقل برسانیم.

خبر خوش دکتر نظم ده از زبان مدیرکل جدید بهزیستی استان:

دکتر مرادی در پایان سخنانش به اهمیت پویایی و نشاط در مجموعه همکاران بهزیستی اشاره کرد و افزود: در بسیاری مواقع متاسفانه سختی کار کارکنان بهزیستی دیده نمی شود اما دکتر نظم ده ،رئیس مدیریت عملکرد و مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور این قول و اطمینان را به بنده و سایر همکاران داده اند که بحث حقوق و‌مزایای کارکنان بهزیستی در آینده ای نزدیک بهتر خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315334
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما