سه شنبه 3 دی 1398 - 16:39

دستور ويژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور براي ايثارگران کهگيلويه و بويراحمد/پروژه اي که جا داشت استاندار پيگيري کند

در ادامه سلسه دیدارهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاونین رئیس جمهور، وزرا و معاونان وزرا، امروز با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بويرنيوز،‌در اين ديدار استاندار خواستار رسيدگي به وضع ايثارگران استان و به ويژه تسريع در روند اجراي مجتمع بزرگ توانبخشی ایثار در زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی سلحشور و انقلابی برشمرد و گفت: جوانان این دیار در برهه‌های زمانی مختلف پای نظام و انقلاب ایستادند در مقابل هجمه‌های دشمن به دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام پرداختند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده‌اند، ابراز کرد: این مردم جان برکف و غیور شایسته خدمت بیشتر هستند.

شهیدی به معاونان خود در خصوص پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور پیگیری ویژه صادر کرد.

پروژه مهمي که استاندار از ياد برد!

شايد يکي از مهم ترين پروژه هاي مرکز استان ایجاد بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و پارکینگ یاسوج باشد،‌طرحي که سال 95 شروع شد و قرار بود ياسوج را نگين ايران بکند اما دريغ از يک اقدام منجر به نتيجه در اين طرح!

اگرچه يکي از دلايل را به ناهماهنگي يکي از مسئولان سابق سازمان اقتصادي کوثر با رئيس بنياد شهيد کشور ربط مي دانند اما چند باري هم موضوع سفر حجت الاسلام شهيدي به استان براي رفع چالش پيرامون اين طرح به ميان آمد اما در نهايت هيچ اتفاقي رخ نداد.

جا داشت استاندار محترم اين پروژه حياتي را که از دغدغه هاي جدي مردم است تعيين تکليف کند،‌يا عمليات اجرايي شروع شود و يا اينکه اين زمين را به شهرداري تحويل دهند تا در آن براي معضل ترافيک مرکز استان يک اقدام جدي ترتيب دهد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315026
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از گفتن این همه دروغ (رسیدگی به وضع ایثارگران) خسته نمی شوید؟ اینجانب جانباز با کد ملی ۲۵۱٠۶۹۲٠۴۶ با شماره تلفن ٠۹۱۷۱۲٠۶۶۴٠ با آدرس استان فارس شهرستان شیراز شهر جدید صدرا بلوار امام خمینی مجتمع مسکونی ارگ۲ بلوک ۱۷ طبقه دوم واحد دوم (۱۴) هستم سازمان بنیادشهید وامور ایثارگران کشور و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو شهرستان شیراز از زمان مجروحیتم تاکنون برای اینجانب چه کار کرده اند؟

دیدگاه شما