دوشنبه 2 دی 1398 - 12:15

تخريب نيروهاي ملي کهگيلويه و بويراحمد به چه قيمتي؟!

اين روزها شاهد تخريب برخي چهره هاي ملي کهگيلويه و بويراحمد از درون خود اين استان هستيم.

به گزارش بويرنيوز،‌ استان کهگيلويه و بويراحمد با وجود اينکه از لحاظ جمعيتي درصد کمي از جمعيت ايران را تشکيل مي دهد اما خوشبختانه نيروهايي دارد که اثرگذاريشان به کل ايران بر مي گردد.

قطعاً حمايت از چهره هاي ملي اين استان براي درخشش بيشتر در کشور و البته ترقي ساير نخبگان اين استان يک ضرورت و واجب براي همه است.

در اين ميان اما متاسفانه برخي صداها از داخل خود کهگيلويه و بويراحمد بر طبل تخريب مي کوبد،‌ زيبنده نيست نيروهاي ملي منتسب به اين استان توسط فرزندان همين استان تخريب شوند و مورد هجمه قرار بگيرند.

قطعاً انتقادات براي اصلاح بايد گفته شود اما تخريب مستمر آنهم به بها و دلايل بي ارزش نه تنها انساني و اخلاقي نيست که تعجب برانگيز هم هست.

به گزارش بويرنيوز،‌ افتخار حضور مديران ملي کهگيلويه و بويراحمد در سطح کشور شناسنامه خوب و درخشاني براي استان خواهد بود و صرف تقويت همين نيروها هم مي تواند زمينه و اعتماد سازي براي به کار گيري ساير نخبگان اين ديار در مناصب ملي را فراهم آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314973
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام پشت پرده این تخریبها مطمئنا بده بستانهای نامیمون ونامبارک هست واقعا وااسفا ومصیبتا واین بازار نفاق ودورنگی دم بویر نیوز گرم خداکنه سرشان به سنگ بخوره وبه مسیر اخلاق وانسانیت برگردن

  2. هم ولایتی گفت:

    بویر نیوز عزیز کلی گویی چه معنی داره؟؟؟

  3. محمد گفت:

    لرزه بر خانه عنکبوتی زارع افتاده بویر جان

دیدگاه شما