یکشنبه 1 دی 1398 - 8:52

آيا جريان اصولگرايي بويراحمد و دنا براي هميشه چند شقه مي شود؟!

اين روزها شاهد گمانه زني هاي زيادي از معرفي گزينه قطعي و نهايي اصولگرايان بويراحمد و دنا هستيم.

به گزارش بويرنيوز، رسانه هاي مختلف به دفعات زياد خبر از معرفي گزينه نهايي اصولگرايان بويراحمد و دنا دادند، خبري که اما هر دفعه توسط برخي اعضاي شوراي اصولگرايان رد شد.

تکرار داستان چوپان دروغگو در بويراحمد و دنا!

همين چند وقت پيش بود که اصولگرايان ،‌فرخان را بعنوان تصميم نهايي و خروجي اصولگرايان بويراحمد و دنا معرفي کردند،‌ اين گزينه البته ديري نپاييد که توسط خود اصولگرايان بويراحمد و دنا رد شد،‌ آنها دليل خود را بر پاسخگو نبودن آن توجيه مي کردند که البته به گفته فرخان اين موضوع چندان دقيق نيست.

پس از آن رايزني هايي با ساير افراد شد و در نهايت اما اعلام شد که گزينه نهايي بعدا مشخص و به اطلاع مردم خواهد رسيد.

البته اين تمام ماجرا نبود،‌ در روز ثبت نام نامزدها چند چهره اصولگرا در فرمانداري بويراحمد حاضر شدند،‌ که از همه مهم تر حضور منتظريان بود چرا که وي را تعدادي از اصولگرايان به نام بويراحمد و دنا همراهي ميکردند و حتي در تصاوير سرکشي او از برخي ناطق بويراحمد و دنا هم شاهد حضور تعدادي از اصولگرايان مطرح هستيم.

همين امر البته واکنش يکي ديگر از اصولگرايان را داشت،‌دهراب پور در واکنش به اين اقدام و البته خبر رسانه ها مبني بر مشخص شدن گزينه نهايي اصولگرايان،‌گفته بود اين فرد به هيچ وجه گزينه نهايي نيست و اجماعي بر روي او صورت نميگيرد.

حالا اما صداهايي مبني بر احتمال قطعيت منتظريان و يا معرفي درخشنده پور به گوش ميرسد، خبرهايي که بنا به دليل قطعي نبودن از جزئيات بيشتر آن صرفنظر مي کنيم.

در کنار همه اين موارد اما تصميم ستار هدايت خواه شايد بيشترين دليل تشتت آراي اين روزهاي اصولگرايان بويراحمد و دنا را در پي داشته و آنها را سردرگم کرده است.

اگرچه به عقيده برخي ها در نهايت احتمال اينکه هدايت خواه احساس تکليف کند و به بويراحمد بيايد زياد است اما خود او قوياً اين مساله را رد کرد و در گفت و گو با رسانه ها گفت ” ديگر براي انتخابات در بويراحمد و دنا حاضر نميشوم.”

بايد منتظر ماند و در روزهاي آينده ديد که اصولگرايان به وحدت ميرسند و يا اين اختلاف نظرها و شکاف امروز موجب دو شقه شدن و چندگانگي در اين طيف سياسي مي شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست گفت:

    خدایی اگر دنبال عزت وسربلندی هستید همگی به روشنفکر رای بدید وگرنه شکست نهایی را می خورید

  2. دشتروم نخبه پرور گفت:

    درود مه سادييت کرو منتظريان وه بالا اوميه وه بالا هم ايبرنش

  3. اصولگرای جوان گفت:

    دیشب دکتر کیان دهراب پور جلسه انتخاب کاندید نهایی را ترک کرد و کاسه و کوزه اصولگرایان را به هم ریخت

  4. مطلع گفت:

    دیشب که 5 کاندیدای اصولگرایان بر اساس قرعه کشی از ساعت 7 شب هر کدام به مدت یک ساعت ار توانمندیهای خود جهت رای آوری میگفتند وقتی آخرین قرعه در ساعت 11 شب به اسم دکتر دهرابپور درآمده بود وقتی دکتر دهرابپور، 11 نفری را که به عنوان انتخاب کاندید نهایی ازشون اطلاع پیدا کرده بود که افرادی معامله گیر و سوگیر هستند از ساعت 11 تلفن خود را خاموش و به اعتراض در جلسه حاضر نشد که این حرکت دهرابپور شوک بزرگی به اصولگرایان بویراحمد و دنا وارد کدوه است و باز جلسه شان در انتخاب کاندید نهایی با این حرکت دهرابپور بی نتیجه ماند

  5. ناشناس گفت:

    دست مریزاد دکتر دهرابپور

دیدگاه شما