جمعه 1 آذر 1398 - 23:18

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد / عکس

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد زمینه ساز رشد فرهیختگی و جامعه پذیری با ابزارهای فرهنگ، هنر و رسانه باشد.

“احد جمالی”، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: در صورتی که توجه به مسایل فرهنگی، خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت کریمه همکاری لازم را در چارچوب قانونی خواهیم داشت.

جمالی تصریح کرد: ظرفیت ها و پتانسیلهای خوب فرهنگی و هنری در این استان وجود دارد که امیدواریم مدیرکل جدید از این ظرفیت ها استفاده کند.

همچنین رضا دهبانی پور، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرهنگ ریشه توسعه سایر بخشهای جامعه و کشور است. با وجود صحبت ها و شعارهایی که می دهیم هنوز فرهنگ اولویت ما نیست.

وی اظهارکرد: سرانه فرهنگی حق همه مردم است که برای اولین بار در استان جهت ایجاد عدالت، نشاط اجتماعی و کشف استعدادها، برنامه های فرهنگی را در مناطق دور افتاده و محروم استان برگزار کرده ایم.

“محمد علی پیرسبزی”، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توازن و ترازوی فرهنگ و هنر در پویایی اندیشه تلاش و همت بلند آرمان خواهانی است که زیبا می نگرند، زیبا می اندیشند و زیبا می نگارند.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا و خوبی دارد که می توانیم برای معرفی استان بهره ببریم و در سطح ملی بدرخشند.

پیرسبزی بیان کرد: امیدوارم که اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر را همیشه در کنار خودم ببینم و شاهد موفقیت‌های این قشر باشیم.

به گزارش ایسنا، با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و سایر مسئولان استانی آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که در این مراسم از زحمات رضا دهبانی‌پور مدیرکل سابق تجلیل و محمدعلی پیرسبزی با حکم وزیر ارشاد، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد. همچنین در این مراسم از زحمات چند ماهه امان‌الله نجفی به عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.

لازم به ذکر است که در این مراسم از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

منبع: ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313210
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما