یکشنبه 7 مهر 1398 - 8:13

آقای محسنیان چرا برآشفته میشوید، باز بودن فرودگاه یاسوج با تعطیلی چندان تفاوتی ندارد!

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز:  روز گذشته مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: همه باید برای ابتدایی ترین بحث حضور گردشگری یعنی زیرساخت ها تلاش کنیم.

محمود باقری گفت: رکن چهارم در جذب گردشگر حمل و نقل است، اگر جاده های ما استاندارد باشد، اشتیاق برای سفر بیشتر می شود و فرودگاه نیز در این زمینه نقش به سزایی دارد.

وی از مسئولان استان خواست در فعال کردن بیشتر و روزانه پروازهای فرودگاه یاسوج اهتمام بیشتری به خرج دهند چرا که وجود پرواز تنها در روز که بعضی اوقات هم با تاخیر و لغو روبرو میشود نمی‌تواند کمکی به گردشگری استان کند.

این سخنان اما با واکنش تند مدیر فرودگاه یاسوج روبرو شد، محسنیان گفت:  به کار بردن واژه  “تعطیلی فرودگاه “کلمه  درستی نیست که در برخی محافل بکار برده می شود، تعطیلی فرودگاه از نظر ما تعریفی دارد اما اتفاق خاصی در فرودگاه یاسوج نیفتاده و همان 2پرواز  که از دی ماه در آن برقرارشده در حال انجام هستند.

محسنیان گفت: جشنواره هوایی،  جشنواره کشک ودوغ نیست بلکه جشنواره ای است که مسئولیت های حقوقی و ایمنی زیادی دارد و ما این مسئولیت را پذیرفیتم اما به اندازه حداقل ها هم میراث فرهنگی با ما همکاری نکرد، اگر حمایت آنها بود سالهای بعد جشنواره هوایی تکرار میشد.

و اما چند نکته:

فرودگاه یاسوج هم اکنون تنها ۲ پرواز در هفته دارد، آنهم در زمان هایی نا مناسب، و در همین دو پرواز با وجود اینکه به فصل سرد و زمستانی نرسیدیم اما برخی مواقع شاهد تاخیر و لغو پروازها هستیم که با تعطیلی چندان تفاوتی هم ندارد، اگرچه مدیرکل میراث فرهنگی در سخنان خود واژه «تعطیلی» را بکار نبرد.

استمداد مدیر کل میراث فرهنگی از مدیران و استاندار برای فعال کردن پروازها باید حمایت شما را در پی می داشت، اینکه مدیران اینگونه حساس و پیگیر فعال شدن فرودگاه و تعداد پروازها هستند نه خشم شما که قاعدتاً قدردانی شما را باید در پی می داشت.

در جشنواره هوایی مسئولیت امنیت و ایمنی با خود شما است و منتی هم ندارد حالا که تن به برگزاری دادی قاعده هم این بود خودتان هماهنگی و تامین امنیت را بر عهده بگیرید، آنطور که یکی از منابع خبر داد، میراث فرهنگی در حد تعهدات و توان همکاری کرد اما توقعات فرودگاه یاسوج فراتر از توان میراث فرهنگی بود، اگرچه رئیس فرودگاه این مسأله را قبول ندارد و جواب این مسأله را قطعا باید به فردی مطلع بیرون از هر دو سازمان رجوع داد.

به گزارش بویرنیوز، مدیران استان نباید از دخالت های دیگر مدیران که میتواند به بهبود مجموعه شام کمک کند، ناراحت شوند، اگر هدف توسعه و آبادانی است که با وحدت و هم افزایی بهتر ممکن است، توصیه میکنیم به جای عصبانیت از همدیگر با وحدت و همرایی به دنبال یک هدف آنهم توسعه و آبادانی بیشتر و بهتر برای مردم باشید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310790
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انسان گفت:

    با سلام.خواستم جهت اطلاع رسانی به مردم شریف بویراحمد نسبت به فرودگاه یاسوج نکاتی را یادآوری کنم.
    1_دلیل اینکه همه مسولین شهر یاسوج با پرواز شیراز به تهران سفر میکنن چیست؟
    2_چرا حتی وزیر که قرار بود بیاد یاسوج باید بره اهواز بعد بیاد سمت استان؟
    3_آیا مشکلات فرودگاه یاسوج بعد از سقوط هواپیمای ATR72حل شد؟
    جناب آقای محسنیان دیگه مردم شهر بویراحمد آگاه شدن به وضعیت موجود فرودگاه یاسوج پس سعی نکنید با این صحبت‌ها افکار عمومی را به هم بریزید.
    با تشکر از مدیریت سایت بویرنیوز

  2. کیان گفت:

    حرفی پوچی که نزده.. فرودگاهی که روزانه دو پرواز نداشته باشه فرودگاه نیست.
    اینجا که روزانه هم نداره.ضعیفترین فرودگاه مرکز استان کشور.فقط محسنیان ناراحت نشه؟ ! چرا رییس فرودگاه تغییری نمیکنه؟ باید تا ۱۰۰ سال یه نفر بمونه؟ دنیا دنیای رقابته باید بلند شه بره تهران دنبال پرواز نه اینکه تو اتاقت بشینی تا هواپیما بفرستن دنبالت

  3. بازنشسته گفت:

    اتفاقا اقای محسنیان همان گل خانه های واقع در فرودگاه را مدیریت کنید در امدش از پروازها بیشتره

  4. ناشناس گفت:

    بویر نیوز چرا نظرات را درج نمی کنی

دیدگاه شما