پنجشنبه 4 مهر 1398 - 19:33

گوهرگانی در مراسم تودیع اش شرکت نکرد/+عکس

بویرنیوز– با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

امروز (پنجشنبه 4 مهر ماه 98) آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی در دفتر معاون سیاسی استانداری برگزار شد.

در بخش هایی از حکم دکتر کلانتری برای  سید حشمت الله صمیمی دوست آمده است: با همکاری با همه دستگاه ها، مدیران و ظرفیت ها در راستای بهبود و توسعه استان و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارید.

سید حشمت الله صمیمی دوست سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر از حسن نظر استاندار برای انتخاب وی برای پذیرش این مسئولیت، اظهار داشت: از زحمات گوهرگانی برای تمام تلاش‌ها برای پیشبرد اهداف حوزه اقتصادی در مدتی که در این سمت بودند، قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: آشنایی کاملی با مجموعه استانداری دارم و از سال‌های گذشته برای موضوعات مختلف اقتصادی استان در نشست‌های متعددی حضور یافته و در جهت توسعه وضعیت اقتصادی استان از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

صمیمی شعار خود را «کار، کار و کار» عنوان کرد و افزود: همیشه سعی کردم بدون ذره‌ای حاشیه و با شفافیت و خدمت صادقانه به مردم به کار خود بپردازم.

وی تاکید کرد: ابتد ا سعی کردیم با انجام کار تیمی مشکلات مردم را حل کنیم و هر جایی که دیگر در توان ما نبود یا مشکل قانونی داشت در کمال صداقت با مردم صحبت کرده و راهکار قانونی ارائه دادیم.

صمیمی دوست با تاکید بر اینکه تعامل خوبی با دستگاه‌های اقتصادی، نظام بانکی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان داریم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما علاوه بر تدوین برنامه هدفمند دوسالانه اقتصادی استان فعال کردن کارگروه‌های اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته حجم متقاضیان بسیار بالا بود، بیان کرد: اکنون و با تلاش تیم اقتصادی استان بسیاری از این موارد تعیین تکلیف شده تا جایی که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری رتبه پنجم را درکشور به خود اختصاص داده است.

صمیمی دوست افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان جذب شد و شاهد کاهش یک درصدی نرخ بیکاری در استان بودیم.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به انجام کار تیمی معتقد هستم، اظهار داشت: یکی از ارکان کاری ما مشورت پذیری است و سعی می‌کنیم با مشورت پذیری از فعالان اقتصادی و اقتصاددانان برای پیشرفت حوزه اقتصادی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی گفت: امید است بتوانیم در این جنگ اقتصادی سرباز خوبی باشیم.

به گزارش بویرنیوز، جعفرگوهرگانی معاون سابق اقتصادی استاندار در مراسم تودیع و معارفه شرکت نکرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکترای مدیریت اصلاح طلب محض گفت:

    واقعا آقای صمیمی فردی با متانت ودرستکار واهل عمل است

  2. معراج گفت:

    خیلی مغروره و خود خواه
    و بداخلاغ بود

    این بی احترامی به مجموعه رو باید جواب بده

دیدگاه شما