جمعه 16 فروردین 1392 - 14:13

استاندار : مسئولان دیده‌بوسی و دید و بازدید را کنار بگذارند

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سیدحسین صابری امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی مراسم تشییع و تدفین شش شهید گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از مدیران‌کل و مسئولان سازمان‌ها و نهادهای این استان برگزار شد با تبریک دوباره سال نو به همه مردم این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و پیشرفت نیاز به کار و تلاش بیشتر از سوی مسئولان دارد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: برنامه‌های دید و بازدید نوروز تمام شد و اکنون فصل کار و خدمت است که همه از مردم و مسئولان در هر عرصه‌ای باید توصیه‌های رهبری معظم انقلاب برای پیشبرد اهداف کشور را در عمل به کار گیریم.

وی با بیان این‌که کار انجام نشده در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است، تصریح کرد: اگر شبانه روز و هر روز و هر ماه بدون وقفه در این استان دوندگی داشته باشیم باز هم برای ساختن و آبادی آن به وقت نیاز داریم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها و اهمال‌ها تصریح کرد: این شهدا که امروز ما برای برگزاری مراسم آن‌ها جلسه تشکیل داده‌ایم تنها چیزی که از ما مسئولان انتظار دارند خدمت به مردم است چرا که خودشان نیز با اندیشه خدمت به این ملت ایثار جان کردند.

صابری ادامه داد: تعطیلات نوروز تمام شده و ما هم به خاطر این‌که دید و بازدید‌ها و دیده بوسی مسئولان کشدار نشود جلسه شورای اداری استان را در روز 8 فروردین برگزار کردیم تا دوستان و همکاران ما در این روز همدیگر را ببینند و قضیه دیده‌بوسی‌ها تمام شود.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئولان به فکر انتخابات ریاست‌جمهوری با این خیال و تصور نباشند و دست روی دست نگذارند که ایام خدمت ما در این دولت تمام شد بلکه باید تا آخرین روز کار دولت خدمت کنند که در هر حال این خدمت یا استمرار پیدا می‌کند و یا این‌که تمام می‌شود ولی آن‌چه که باقی می‌ماند خاطره خوش خدمت به مردم خواهد بود.

وی افزود: وقت اداری متعلق به مردم است که باید در آن تنها به خدمت و کار اندیشید و بدانیم که اگر از این وقت برای کارهای دیگر استفاده کرده‌ایم فعل حرام بوده و خیانت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در روز 20 دقیقه را در ادارات به نماز اختصاص بدهیم و بدانیم که برپایی این فریضه واجب موجب برکت در کارهای ما خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=30808
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. به به گفت:

    به به اين  كه عكس دكتر بيدارپوره

دیدگاه شما