جمعه 4 مرداد 1398 - 12:23

امتیاز داماش گیلان برای یاسوج؟ + تصاویر

رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید که هواداران یاسوجی صبر کنند زیرا تا یکی دو هفته آینده ممکن است شاهد شنیدن خبرهای خوشی باشند.

به گزارش بویرنیوز، استانی فوتبال‌خیر با استعدادهای ناب فوتبالی در جنوب غربی کشور است که علی‌رغم جمعیت اندک آن «کمی بیش از 700 هزار نفر» اما استعدادهایی دارد که در صورت کشف و پرورش آن‌ها قادر به هنرنمایی در هر سطحی از فوتبال ملی و بین‌المللی هستند.

استعدادهایی همچون میلاد غریبی، موسوی، محمدرشید مظاهری، خشتان و دخترانی همچون شبنم بهشت، زهرا علیزاده و بیتا طاهری و فهیمه ارزانی که در سطح بالای فوتبال ایران درخشیده‌اند و آخرین آن‌ها دیبالای دهدشتی است که نام و آوازه او تا سرزمین گلادیاتورها هم رفته است.


اما استان کهگیلویه و بویراحمد را همه با نام تیم فوتبال شهرداری یاسوج در عرصه فوتبال ایران می‌شناسند تیمی که خیلی زود و ظرف دو تا 3 سال به یکی از قدرت‌های فوتبال ایران در آن زمان تبدیل شد و توانست در قلعه عقاب‌ها یا همان ورزشگاه پیر تختی شهر یاسوج قدرت‌های اول فوتبال ایران را به زانو درآورد.

تیمی که با همت مسؤولان آن وقت شهرداری یاسوج همچون محمد بهرامی و همکاری و همدلی اعضای شورای شهر آن دوره پای در عرصه فوتبال ایران گذاشت و نام پایتخت طبیعت ایران را پرآوازه کرد.

اگر خیلی‌ها تا قبل از آن زمان یاسوج را مرکز استان چهارمحال بختیاری تصور می‌کردند و یا در تلفظ نام کهگیلویه و بویراحمد به مشکل برمی‌خوردند اما با راه‌اندازی و حماسه‌آفرینی تیم فوتبال شهرداری نام یاسوج بر سر زبان‌ها افتاد.

تیمی که به همراه بازیکنان بومی و غیر بومی توانست طلسم شکنی کرده و در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قهرمان شده و به لیگ دسته اول بیاید و در ادامه تا دروازه‌های لیگ برتر فوتبال پیش برود و در گام آخر گرفتار حاشیه شود و همان راهی را که با افتخار طی کرده بود عقبگرد کند و با سقوط از لیگ یک به لیگ دو از دنیای فوتبال ایران محو شود.

اما چندی پیش شهردار یاسوج حرفی تازه زد و امیدواری به فوتبال‌دوستان داد که به زودی تیم شهرداری یاسوج با قالبی جدید و متشکل از بازیکن و کادر بومی دوباره در فوتبال ایارن عرض اندام خواهد کرد.

 

به دنبال این نوید شهردار یاسوج مهدی تاج هم که به پایتخت طبیعت ایران«یاسوج» سفر کرده بود قول همکاری جهت احیای دوباره تیم فوتبال شهرداری یاسوج را داد اما تا امروز که بیش از سه الی چهار ماه از سفر تاج و همچنین قول وی و وعده شهردار می‌گذرد گویا اقدامی برای راه‌اندازی مجدد تیم فوتبال شهرداری نشده است.

در گفت‌وگویی کوتاه که با خداداد افشاریان رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم وی به جامعه فوتبال استان و شهر یاسوج امیدواری داد و گفت: شهردار یاسوج اکنون به همین خاطر در تهران به سر می‌برد.

افشاریان گفت: اکنون همه تیم‌ها چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ دسته دوم منتظر شروع بازی‌های فصل جدید هستند و تنها امیدواری ما خریدن امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان بوده که قرار است به دلیل اشتباهاتی که صورت گرفته این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند و ما از امتیاز آن‌ها در لیگ دو استفاده کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین خاطر هواداران یاسوجی صبر کنند که تا یکی دو هفته آینده ممکن است شاهد شنیدن خبرهای خوشی باشند./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306495
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بخش پاتاوه و زیلایی گفت:

    امیدواریم یک تیم درخور و شایسته و برازنده نام نیک مردم خوب و باصفای استان را داشته باشیم

دیدگاه شما