جمعه 4 مرداد 1398 - 1:29

حواشی سفر استاندار به مناطقی از کهگیلویه/+تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران ارشد استان از مناطق مختلف بهمئی و سرآسیاب بازدید و ضمن دیدار با مردم از آخرین روند خدمت رسانی به مردم مطلع شد.

به گزارش بویـرنیـوز، این دیدار با حواشی جالب توجهی روبرو بود:

مردم ممبی به شدت از وعده ها عصبانی بودند آنها چنان تند برخورد می کردند که برخی مدیران ترجیحشان بیرون بودن از محل تجمع مردم بود، اما استاندار آنچنان با صداقت وصحت کلام صحبت کرد و از پیگیری های مصرانه و جدی برای پیگیری خواسته های مردم گفت و البته از وعده جدی برای تلاش در جهت احقاق حقوق مردم در حد توان خبر داد، این نوع صحبت آنچنان به مذاق مردم خوش آمد که با زمزمه (این استاندار با مردم صادق است، او راست می گوید و دنبال کار مردم است) و در ادامه صلوات و تشویق استاندار را راهی مقصد بعدی کردند.

تشکر استاندار از بیان عملکرد و کمک های دولت به نمایندگان و مردم برای توسعه و بهبود شرایط استان.

انتقاد از نقد بی پروا، وی بر ضرورت همراهی و مهربانی و برادری با یکدیگر برای پیشبرد بهتر امورات گفت و خواست اگر اشکالی هست در ابتدا با خود مدیر و بعد مقام بالاتر و در ادامه اگر اصرار بر انجام نشدن خوب بود، از تریبون ها فریاد زده شود.

استاندار دیدار با مردم و شنیدن درد دل مردم و آگاهی از وضعیت آنان را بر زمانبندی دقیق برنامه ها ترجیح داد، او گفت در نهایت کار و تلاش ما برای همین مردم است و نمیتوان آنها را نادیده گرفت.

دکتر حسین کلانتری ترجیح داد ایرادات و مشکلات را گردن افراد پیش از خود نیندازد، او با رعایت اخلاق سیاسی خود را مسئول حال حاضر استان و تلاش برای تغییر شرایط دانست.

استاندار به مردم وعده دست نیافتنی نداد، او گفت قول مهم من به مردم اینست که با تمام توان، اعتبار و آبرو برای بهبود شرایط و توسعه استان و رضایتمندی مردم گام بردارم.

استاندار در دیدارهای خود با مردم حتی تندخو و عصبانی ترین ها، در نهایت مورد تشویق و تایید مردم قرار گرفت.

نماینده مردم ممبی در خصوص استاندار گفت: مردم امروز ما با فردی از جنس مردم، مردی روستایی زاده که خود درد کشیده شده حرف میزنیم و این را باید به فال نیک گرفت.

وی گفت: آب و فاضلاب روستایی استان به جد بهترین نمره را در شهرستان ما دارد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306467
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گرمسیر گفت:

    استاندار باید تعدادی از همین مدیرانی که در تصویر دیده می شود را عزل کند. انتخابات نزدیک است و متاسفانه برخی از همین مدیران در تصویر در دور گذشته انتخابات، چه ها که نکردند و البتنه امسال هم حتما راه گذشته را خواهند رفت. البته بویرنیوز قطع یقین این کامنت را نمی گذارد

دیدگاه شما