سه شنبه 1 مرداد 1398 - 0:35

تسریع تکمیل یکی از بزرگترین بیمارستان های ایران با رایزنی دکتر تقوی نژاد(+عکس و فیلم)

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتظار داریم با همکاری بانک ملت، بیمارستان مهدی کلینیک بر اساس برنامه زمان بندی، تکمیل و راه اندازی شود.

به گزارش بویرنیوز، سید کامل تقوی نژاد در دومین بازدید میدانی خود، به همراه مدیرعامل بانک ملت از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: بیمارستان “مهدی کلینیک”، از بزرگ ترین پروژه های بیمارستانی کشور است که راه اندازی، تکمیل و افتتاح آن در آینده ای نزدیک، افتخاری برای همکاری مشترک نظام بانکی و حوزه سلامت کشور است.

وی این پروژه بیمارستانی را «پروژه ای ملی» دانست و تصریح کرد: افزون بر مردم تهران که شایسته خدمت رسانی و محق برای دریافت امکانات مناسب و مطلوب در بخش سلامت هستند؛ سایر هموطنان نیز از همه نقاط کشور به این مرکز مهم درمانی مراجعه می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در پایان اذعان داشت: همه نهادهای فعال در این پروژه، امکانات خود را بسیج کنند تا پروژه، حداکثر تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و مهدی کلینیک را بزرگ‌ترین مجتمع بیمارستانی کشور دانست و گفت: این مجتمع از نظر ظرفیت اعضای هیئت‌علمی در مقایسه با حدود  دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی کشور، در رتبه بیست و سوم قرار دارد.

دکتر عباسعلی کریمی با بیان اینکه مهدی کلینیک در طول تاریخ ماندگار خواهد شد، افزود: هر نهاد و مجموعه‌ای که برای ساخت مهدی کلینیک مشارکت دارد در حافظه تاریخی ثبت و در آینده ماندگار می‌شود، لذا هر قدمی که برای این پروژه برمی‌دارید با این دیدگاه و نیت باشد.

در ادامه این نشست مدیرعامل بانک ملت، ضمن موافقت در زمینه افزایش سقف تسهیلات بانکی به مبلغ 4 هزار میلیارد ریال با هدف تسریع در تکمیل و راه اندازی پروژه، به بیان دلایل خود برای مشارکت در احداث این پروژه  پرداخت و گفت: همکاری بانک ملت در پروژه احداث بیمارستان مهدی کلینیک، فعالیتی عام المنفعه و نیاز عموم جامعه است و همه مردم کشور از نتایج آن در حوزه سلامت بهره مند خواهند شد.

محمد بیگدلی، ضمن تاکید بر تعامل با دانشگاه علوم پزشکی تهران، دلیل دیگر بانک ملت را متفاوت عنوان کرد و گفت: حضور سید کامل تقوی نژاد، در معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دلیل حائز اهمیتی است که بیشتر از گذشته همکاری داشته و این همراهی و همکاری نیز به گونه ای است که شاهد افتتاح و راه اندازی بیمارستان در آینده ای نزدیک باشیم.

گفتنی است، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید قبلی خود از این پروژه وعده داد که با توجه به ضرورت افتتاح، با همكاری بخش غیر دولتی، مشاركت عمومی و خصوصی، جذب منابع و خدمات خیّران سلامت و استفاده از تمام ظرفیت های كشور همچون منابع بانكی، با عنایت به محدودیت های بودجه دولت، روند عملیات اجرایی و عمرانی مهدی کلینیک را تسریع می کنیم که این بازدید و نشست مشترک نیز در همین راستا برگزار شد.

ساخت بیمارستان مهدی کلینیک (عج) با ظرفیت 945 تخت، از سال ٩١ به همت یکی از خیرین آغاز شده و ادامه کار درحال تکمیل است. این بیمارستان شامل ١٨ طبقه بوده و دارای همه خدمات و امکانات درمانی اعم از اتاق های جراحی، خدمات تشخیصی، اورژانس و بستری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما