چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 13:42

جدی ترین گزینه تامین اجتماعی را بشناسید/دولت با این انتصاب «امید، تدبیر و سلامت» را به تأمین اجتماعی برگرداند

سرانجام دو گزینه نهایی تصدی سازمان تامین اجتماعی کشور مشخص شدند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر ایروان مسعودی اصل؛ قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس و معاون سابق پارلمانی تأمین اجتماعی، یکی از دو گزینه قطعی و نهایی برای تصدی سازمان تامین اجتماعی کشور است، تشکیلاتی که بدون شک از نقش آفرین ترین سازمان ها در زندگی بسیاری از ایرانی ها است.

*مسعودی اصل جوانی با سابقه درخشان

دکتر مسعودی اصل سوابق بیشماری هم در زمینه اجرایی و هم علمی و پژوهشی در سطح ملی داشته، از پست های پژوهشی و دانشجویی در دانشگاه های تهران گرفته تا مدیریت در اداره كل حمايتي و امدادي و مجلس شورای اسلامی، گوشه ای از رزومه اجرایی و علمی اوست.

وی سوابق درخشان علمی هم دارد، کافیست نام «ایروان مسعودی اصل» را در مرورگرها جست و جو کنیم تا مقالات و پژوهش های گسترده او در مجلات معتبر داخلی و خارجی را ببینیم، مقالات و پژوهش هایی که اتفاقاً بخش اعظمی از آنها به مشکلات اجتماعی و حمایتی بر می گردد.

*«موفقیت و پاکدستی»؛ عنصر ثابت در تمام مسئولیت های مسعودی اصل

شفافیت و پاکدستی در تمامی مسئولیت های مسعودی عنصری ثابت بوده است، گواه این مدعا، آمارهای سازمان های بازرسی و نظارتی است، به گونه ای که حتی مخالفان او را، متعرف به پاکدستی اش کرده.

علاوه بر پاکدستی، موفقیت در مسئولیت های واگذار شده به او شایان توجه است، از زمانی که او در دانشگاه ها بود تا حضور در وزارت کار و پس از آن مجلس، موفقیت های مسعودی اصل، مسئولان را مجاب کرده تا جایگاه های بالاتر و سنگین تری را به او محول کنند.

این خصیصه او می‌تواند پایانی بر نقد و چالش بزرگ به دولت در خصوص باج خواهی و باج دهی در شرکت های عظیم تامین اجتماعی هم باشد.

*گزینه ای که تمام فاکتورهای مد نظر دولت را هم دارد

یکی از مهم ترین برنامه های دولت، استفاده از نیروهای جوان و نخبه برای تصدی مدیریت هاست، و اتفاقاً مسعودی اصل هم جوان است و هم نخبه، او تازه کار نیست، مسئولیت های متعدد در کنار جوانی، تجربیات ارزشمندی نیز برای او به ارمغان آورده است.

قطعاً انتصاب جوانی که چیزی از تخصص، تعهد و تجربه کم ندارد، هم خواست مردم از دولت بوده و هم شعار و وعده دولتی ها به مردم ایران بوده است.

*رشد بدون رانت؛ روشن ترین ویژگی در کارنامه مسعودی اصل

دکتر مسعودی اصل بدون وابستگی و رانت سیاسی پیشرفت کرده، تمامی مسئولیت هایی که به او واگذار شده نه از روی وابستگی و ارتباط با جریانات خاص سیاسی، بلکه به واسطه توانمندی و شایستگی های علمی و اجرایی به او سپرده شده است.

با انتصاب مسعودی خیال کشور را از تامین اجتماعی واقعی راحت کنید

خواسته های جامعه کارگری و کارفرمایی و زیرمجموعه های تأمین اجتماعی ، مشکلات بازنشستگان از مهم ترین چالش های دولت تدبیر و امید بوده است، و شاید یکی از مهم ترین نقدها نیز اعتصابات مدام کارگری که مدام دستمایه رسانه های بیگانه هم شده، ناشی از عدم تعامل مناسب با این قشر زحمتکش بوده است.

دکتر مسعودی اصل، خود از جامعه کارگری و در منطقه ای بسیار محروم متولد شده، او هم درد کشیده، هم درد را دیده و هم درمان را بلد است.

قطعاً حضور فردی که خود از نزدیک با چالش های کف جامعه سر و کار داشته و بعدها با دانش و توانمندی، توانسته از عمق محرومیت به اوج افتخار برسد و هیچ نقطه تاریک مالی و اخلاقی در زندگی و کارش نداشته، میتواند امید را در دل کارگران و بازنشستگان روشن کند و  با تدبیری که همگان به آن معترف هستند سپردن سکان تامین اجتماعی به او می‌تواند خیال دولت و کشور را از مدیریت این سازمان حساس و کلیدی راحت کند.

*ایروان مسعودی اصل دارای مدرک دكتري تخصصي مديريت خدمات بهداشتي و درماني می باشد، وی علاوه بر قائم مقامی مرکز پژوهش‌های مجلس و معاونت پارلمانی تأمین اجتماعی دارای سمت های زیر بوده است:

* سوابق اجرايي

رديف

عنوان سمت

نشاني محل كار

1

معاون دانشجويي (استادیار پایه9)

دانشگاه آزاد اسلامي

2

سرپرست معاونت فرهنگي – اجتماعي

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

3

معاون حقوقی و امور مجلس

سازمان تامین اجتماعی

4

رئيس منطقه 16 دانشگاه آزاد كشور

دانشگاه آزاد اسلامي

5

معاونت پژوهشي

مجمع نخبگان ايران(منان)

6

مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعي

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

7

مديرکل امور مجلس

کميته امداد مرکز

8

معاون اداره كل حمايتي و امدادي

وزارت رفاه و تأمين اجتماعي

9

معاون دفتر مطالعات اجتماعي

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

10

مدير گروه اجتماعي

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

11

پژوهشگر ارشد

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

12

كارشناس اسناد پزشكي

معاونت درمان كميته  امداد كشور

13

كارشناس اسناد پزشكي

كميته امداد استان كهگيلويه و بويراحمد

14

کارشناس طرحی

بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302980
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لودابی ها گفت:

    درود بر دکتر مسعودی عزیز افتخار استان و افتخار منطقه لوداب و افتخار بادلانی ها

  2. ناشناس گفت:

    درود

  3. غیرت. شهامت لر.بویر احمدی.جلیلی ام گفت:

    دکتر مسعودی باشهامت پاکدست. توانمند درتمام اموراجرایی.
    باید به وجود چنین جوانی افتخار کنیم
    دعا کنیم افرادلایق و شایسته چون دکتر مسعودی اصل سکاندارتأمین اجتماعی بشه
    به امیدخدا یاحق…

  4. یزدانی علیرضا گفت:

    درود بردکتر مسعودی الحق والانصاف نکارنده متن فوق موارد را رسا وکامل بیان نمودن دکتر مایه افتخار برای کشور واستان وطایفه خوا وامام زمان واین شب های قتل کمک کند ومشکل حل گردد

  5. ناشناس گفت:

    درود بر این نخبه ای قوم لردکتر مسعودی

  6. امین زاده امیر گفت:

    درود بر دکتر مسعودی اصل الحق که ایشان شایسته ترین هستند برای این منصب

  7. آمند گفت:

    آرزوی موفقیت برای دکتر مسعودی نخبه کشوری از منطقه لوداب

  8. مجیدی گفت:

    درود بر دکتر مسعودی که الحق و انصاف انسانی شاخص در عرصه مدیریت و در تراز ملی و کشوری می باشد.
    افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد و لوداب عزیز

  9. امیر گفت:

    درود بردکتروکیلی عزیزکه بی ادعا وچراغ خاموش حداکثرتلاش برای فرزندان شایسته قوم لربکارمی گیره واحسن به بویرباپوشش های حرفه ای وبه موقع

  10. فرشیدی راد گفت:

    درود خدا به دکتر.

  11. زیلایی گفت:

    ایاک نعبد و ایاک نستعین
    فقط از خدا میخواهیم که یاورتان باشد دکتر عزیز
    وَ نُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلىَ الَّذِينَ اسْتُضْعِفُواْ فىِ الْأَرْضِ وَ نجَْعَلَهُمْ أَئمَّةً وَ نجَْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ

  12. سیدعین الله موسوی گفت:

    درود وسلام خدمت دکتر مسعودی وافتخاری دیگر برای قوم لر واستان ک ب که الحق با کارنامه درخشان خود نشان دادی لیاقتهای بیشتری داری منصب های موفق قبل موید این ادعاست کسب مدارج بعدی رابه امیدخدا شاهد باشیم ایشالا

  13. جان محمد باقریان گفت:

    یکی از دغدغه های مردم محروم منطقه ما این بود که انگار حکومت از فرزندان این خطه ترس دارد و یا اعتماد ندارد ، در واقع انتخاب جناب وکیلی بعنوان نماینده کلان شهر تهران و مهمتر چهار سال و چهار بار مشارکت در هیئت رئیسه ای و کسب رای بالا در این منسب نشان داد که فرزندان این خطه شایستگیهای بالایی دارند و اینک انصاب آقای دکتر مسعودی که قطع و یقین برای حکومت چنانچه این گزینه منسوب گردد اثبات خواهد شد که فرزندان نیک ما علاوه بر توان مدیریتی بالا از پاکترین انسانهایی هستند که حکومت میتواند به آنها اعتماد نموده و پاکدستی را با تمام زوایا لمس نماید
    به امید توفیق روزافزون نیروهای توانمند و جوان این مرز و بوم

  14. اس گفت:

    جوان نخبه و با استعداد و پاک دست باید به میدان بیایند
    به امید خدا

دیدگاه شما