سه شنبه 13 فروردین 1392 - 12:20

طرح یارانه به بانوان خانه‌دار در آستانه ازدواج

به گزارش بویر نیوز به نقل ازفارس:  نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص یارانه به بانوان خانه‌دار در آستانه ازدواج گفت: با اجرای این طرح زمینه رفاه بیشتر برای بانوان مهیا می‌شود.

سلیمان عباسی  در جلسه‌ای با حضور کارشناسان و مشاوران امور بانوان ادارات شهرستان گنبدکاووس با تبریک سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: خواهران و برادران باید برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری تلاش داشته باشند و با حرکت در راستای «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» زمینه را برای رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور فراهم آورند.

با تولید ثروت، ارز بیشتری وارد کشور می‌شود

وی با اشاره به حضور بانوان در انتخابات و نقش تعیین‌کننده‌ آنان در سرنوشت کشور تصریح کرد: با تولید ثروت، ارز بیشتری وارد کشور می‌شود.

عباسی با اشاره به وحدت موجود در شهرستان و حضور همه اقوام در شهرستان گنبدکاووس بر انعکاس فعالیت‌های بانوان از همه اقوام تاکید کرد.

نقش بانوان در تربیت افراد سالم در جامعه بسیار تعیین کننده است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نقش بانوان را در تربیت افراد سالم در جامعه بسیار تعیین کننده دانست و خواستار گسترش آموزش‎ها در بخش خانواده شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توازن جمعیت در سال‎های آینده و کاهش جمعیت فعال جامعه با توجه به روند رو به رشد سالمندی یادآور شد: باید فرهنگ‌سازی خوبی در امر ازدواج انجام بگیرد.

طرح اختصاص یارانه به دهک 9 و 10 به بانوان خانه‌دار در آستانه ازدواج

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارشناسان و مشاوران امور بانوان ادارات می‌توانند با هم‌اندیشی به ارائه طریق در حل مسائل جامعه و رشد و توسعه شهرستان داشته باشند از طرح پیشنهادی خود در مورد اختصاص یارانه به دهک 9 و 10 به بانوان خانه‌دار در آستانه ازدواج سخن گفت و ابراز داشت: با ارائه و اجرای این طرح زمینه فراهم شدن رفاه بیشتر برای بانوان جوان خانه‌دار مهیا می‌شود تا با داشتن درآمدی هر چند اندک بتوانند از مزیت یارانه نقدی و ایجاد آتیه‌ای مطمئن در زندگی برخوردار شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=30053
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما