دوشنبه 12 فروردین 1398 - 11:33

پاسخ آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به خبر بویرنیوز

سازمان آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به مطلب «آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد دقیقاً چه کاره است؟!(+فیلم)» نوشت:

سلام و درود بر مدیر محترم سایت وزین و پر بازدید بویر نیوز
ضمن تبریک سال جدید به حضرتعالی و سایر همکاران پر تلاشتان و آرزوی سالی سر شار از موفقیت، به عرض می رساند شرکت آب منطقه ای استان تمام تلاش و همت خود را برای خدمت به مردم، صادقانه در طبق اخلاص گذاشته، شاید قصوراتی به صورت سهوی وجود داشته باشد، اما تمام تلاشمان این است که این موضوع نیز به بهترین شکل ممکن حل شود .

در مطلب فوق به نکات مهمی اشاره شد از آنجاییکه شرکت آب منطقه ای متولی امور مربوط به مهندسی رودخانه است شکی نیست، ولی دوست عزیز می بایست قبول کنیم مطلبی که از یک سایت منتشر می شود، مخاطب با دیدگاه صحت و اصالت خبر به آن می پردازد و نیاز است چنین موضوعی قبل از انتشار با همکاران آب منطقه ای هماهنگ می شد و در صورت کم کاری،ما حق را به شما میدادیم در حالیکه چنین موضوعی (پارک ساحلی) با مخالفت شدید آب منطقه ای انجام گرفت که در صورت درخواست مستندات ارائه خواهد شد .

در خصوصی ساختمانی که در چیتاب به آن اشاره شد، شرکت آب منطقه ای هیچگونه مجوزی مبنی بر ساخت ابنیه در حریم بستر رودخانه به فرد مذکور نداده و قطعا و در اولین فرصت گروه گشت و بازرسی برای صحت و سقم این موضوع به آن منطقه اعزام خواهند شد .

و اما در فیلم منتشر شده هیچ اشاره ای نشده که مربوط به کجای شهرستان یا استان است لزوما خدمتتان عرض می شود شرکت آب منطقه ای استان بدون هیچگونه غرض و سلیقه سیاسی و با اعتقاد راسخ به نقد منصفانه،حاضر است برای خدمت رسانی به مردم شریف و ولایت مدار استان از هیچ کوششی دریغ نکند، همچنانچه در شرایط بحرانی اخیر، شخص مدیر عامل ،معاونین و مدیران به صورت شبانه روزی، مدیریت سدها و ایستگاههای پمپاژ آب و سایر تاسیسات برقآبی را رصد میکردن تا کمترین خسارات را شاهد باشیم.

و در پایان به عنوان عضو کوچکی از مجموعه بزرگ آب منطقه ای ، از تمام رسانه ها به خاطر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کمال تشکر و قدر دانی را مینمایم .

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299822
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمدی گفت:

    همون ساختمان یا مزرعه پرورش طرح ماهی چیتاب متعلق به آقای اسدی از کارشناسان خود اب منطقه ای می باشد

  2. سلامی گفت:

    وجود رودخانه در هر منطقه ای یک نعمت هست که باید از این نعمت استفاده شود.چه بهتر از تولید..میشود با راهکار مناسب و تحکیم سازه ها .نهایت استفاده از قبیل طرحهای ماهی و کشاورزی از وجود رودخانه ها بهره برد

دیدگاه شما