چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 17:06

تخلف مغازه داران کهگیلویه و بویراحمد/ظلم برخی فروشندگان به مردم/آقایان به فکر مردم کمتر برخوردار استان در آستانه عید باشید

گروه اقتصادی- سال ۹۷ در حالی به پایان خود نزدیک می شود که گرانی و تورم مهم ترین دغدغه مردم است.

به گزارش بویرنیوز، کهگیلویه و بویراحمد نیز دستخوش تورم و گرانی های گسترده ای بود، و طبق آمار، نام استان در میان یکی از متورم ترین استان های کشور به شمار می رود.

عدم ارائه فاکتور و فروش با قیمت بالاتر از مصوب یکی از تخلفات عمده در مغازه های کهگیلویه و بویراحمد است، این مسأله با حضور کارشناسان سازمان صنعت و معدن به خوبی تایید شده است.

بازار گوشت و‌ مرغ نیز ابداً وضعیت خوبی ندارد، اگرچه بارها جلساتی برای تنظیم این بازار گرفته شد اما بازار  به قیمت های مصوب هیچ توجهی نکرد و مرغ و گوشت با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت های مصوب به مردم عرضه میشود.

از طرفی بروز بازارهای غیر رسمی به ویژه در زمینه گوشت قرمز موجب عرضه گوشت های بی کیفیتی شده است که با قیمت های حاشیه بازار به دست مردم می‌رسد.

خواسته مردم برخورد با فروشندگان محتکر و گرانفروش و البته سلب امتیاز خرید و فروش از آن دسته فعالان بازار است که قصد سوار شدن بر گرده مردم بیچاره را دارند.

به گزارش بویرنیوز، با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز، قطعاً اگر نظارت ها و برخوردها جدی و قاطع نباشد، بازار آشفته تر و باری به هر جهت تری خواهیم داشت.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی کمتر برخوردار هستند، درآمد بسیاری از مردم بسته به همین اندک یارانه نقدی است، همین مسأله وظیفه مسئولان در قبال ساماندهی بازار را سنگین تر می کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. س - انصاری گفت:

    اگر واقعا غیر گزینشی عمل می کنید لطفا سری هم به لوازم ساختمانی و درب های کرکره ای و موتور های برقی ساید بزنید که واقعا 2 برابر قیمت های مصوب و سایر استانها به مردم می دهند .
    بخصوص مغازه های شیشه های برقی و….

  2. ناشناس گفت:

    وقتی مردم به خودی رحم نمیکنند . چه میشه کرد . مدیریت استان خیلی ضعیف هست . استانداری و صنعت و معدن و تعزیرات و کشاورزی استان نمره مدیریت صفر هست . میخواهید حاضرم اثبات کنم . آقاجان یه شهر کوچکی مثل یاسوج که ابتدا و انتهای خیابان عرضه مواد غذایی و پوشاک آن مشخص است چطور نمیشه مدیریتش کرد . قبول کنید که ضعیف عمل کردیم . بخدا مردم ما از نظر مالی خیلی خیلی از بقیه استانها ضعیف تر و محروم ترند . من در استان های مرزی هم بودم اونا با وجود نامحبوب ها بازهم از ما وضعیت بهتری دارند .

  3. بویراحمدی گفت:

    دقیقا وسط شهر یاسوج بین فلکه ساعت وهفت تیر فروشگاه هایی مثل سیتی سنتر،گیلاس،پرنسس و…برین ببینین قیمتا چندبرابر بقیه مغازه هاس

دیدگاه شما