دوشنبه 6 اسفند 1397 - 14:21

واکنش تند شهردار یاسوج به سخنان مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد

شهردار یاسوج گفت: کسانی که در خصوص شهرداری حرف می‌زنند ابتدا باید الفبای شهرداری را بدانند و یا تجاربی داشته باشند.

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم روز دوشنبه، ششم اسفند ماه در نشست ستاد خدمات سفر استان ضمن گلایه از برگزاری جلسات متعدد در استان افزود: این جلسات فرصت کار کردن را از شهرداران گرفته و شهرداران را کلافه کرده است.

وی پس از سخنان روز گذشته کاظمی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در خصوص شهرداری یاسوج و انتقاد از عدم حضور شهردار در جلسه و ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج (از اینجا بخوانید) با اشاره به اینکه شهرداری به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند، اظهارکرد: شان شهرداری با برخی صحبت‌ها زیر سوال می‌رود و قرار نیست ما با چماق این فرد و آن فرد خدشه دار شود.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: مردم در خصوص عملکرد شهرداری قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه کسانی که در خصوص شهرداری حرف می‌زنند ابتدا باید الفبای شهرداری را بدانند و یا تجاربی داشته باشند .

مقدم تصریح کرد: این مدیران با حرف‌های خود در خصوص شهرداری خوراک خام و ناپخته‌ای برای رسانه‌ها آماده می‌کنند و رسانه طبق وظیفه خود باید مطالب را انتقال دهند که این باعث سردرگمی اخبار و اطلاعات است که از مجموعه حوزه عمرانی درخواست می‌کنیم به این مورد ورود پیدا کنند .

وی ادامه داد: انتظار داریم به عنوان معاون عمرانی استانداری از شهرداران دفاع کنید و در صورتی که دفاع نکنید قطعا در گام بعدی اعضای شوراها ورود می کنند که باعث یک سری اختلافات می شود.

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان شهردار یاسوج بیان کرد: همه شهرداران برای توسعه استان تلاش می‌کنند که شهرداری یاسوج از این امر مستثنی نیست .

وی اضافه کرد: آبشار یاسوج و پارک ساحلی مشکلاتی دارند که قبل از آغاز نوروز برطرف می شوند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298140
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوج گفت:

    درود بر دکتر نستهن مقدم

  2. همشهری گفت:

    مشکل ترافیک خیابان جمهوری را رفع کنید

دیدگاه شما