یکشنبه 11 فروردین 1392 - 21:32

کوهیار گودرزی متهم فراری از کشور خارج شد

گروه سیاسی – کوهیار گودرزی، عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر و دبیر سابق این کمیته متعاقب  اجرای حکم ۵ سال حبس تعزیری و تبعید به زندان زابل از کشور فرار کرده و هم اکنون در ترکیه به سر می برد.
به گزارش بولتن نیوز، کوهیار گودرزی از عوامل رسانه ای وابسته به فتنه بود که اولین بار در سال 84 دستگیر و به زندان افتاد و پس از مدت کوتاهی آزاد شد، او مجددا در روز کارگر و در سال ۱۳۸۵ و در تجمع رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مورد بازداشت قرار گرفت.

وی سومین بار در تابستان ۱۳۸۸ و در تجمعات خیابانی بازداشت و پس از مدت کوتاهی آزاد شد. کوهیار گودرزی چهارمین بار در ۲۹ آذر ۱۳۸۸ و هنگامی که همراه عده‌ای عازم شهرستان قم بود بازداشت و پس از گذراندن ۱ سال حبس تعزیری سرانجام از زندان آزاد شد.

این روزنامه نگار وابسته به فتنه پنجمین بار در تاریخ ۹ مرداد ۱۳۹۰ بازداشت و ابتدا به بند ۲۴۰ و سپس به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.

کوهیار گودرزی سر انجام به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی‌» در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیر‌عباسی به ۵ سال حبس تعزیری و تبعید به زندان زابل محکوم شد .

کوهیار گودرزی در سال ۲۰۱۰ هنگامی که در زندان بوده برنده جایزه «آزادی مطبوعات» جان آبوچون از باشگاه ملی‌ مطبوعات شده است، بی تردید پیداست که این جایزه صرفا به دلیل مشی ضد انقلابی گودرزی از سوی این موسسه به وی اعطا شده است.

لازم است تا تمهیدی اندیشیده شده و دستگاههای مسئول این متهم فراری را دستگیر کرده و به مجازات برسانند.

منبع:بولتن نیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=29571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما