یکشنبه 11 فروردین 1392 - 13:02

واکنش زائران راهیان نور به همراهی مشایی با احمدی نژاد +تصاویر

به گزارش بویر نیوز به نقل از  بولتن نیوز، سفر دیروز احمدی نژاد به چزابه کاملا سرزده و از پیش اعلام نشده بود و گواه آن اینکه هیچ یک از مسئولین استانی از حضور وی در چزابه خبردار نشده و در کنار او حاضر نبودند و احمدی نژاد فقط مشایی، موسوی و زریبافان را کنار خود داشت.

ورود احمدی نژاد و همراهان به یادمان شهدای گمنام چزابه مصادف با هنگام نماز ظهر بود و بسیاری از زائران در صفهای نماز جماعت.
جمعیت به تدریج که متوجه حضور رئیس جمهور می شد، به دور وی حلقه می زدند. احمدی نژاد ابتدا برای عرض ارادت و قرائت فاتحه بر سر آرامگاه هشت شهید گمنام مدفون در این یادمان حضور یافت.

 پس از خروج احمدی نژاد از محل آرامگاه شهدای گمنام از بلندگوهای محل یادمان اعلام شد که نماز ظهر و عصر به امامت وی اقامه خواهد شد و از زائرانی که نماز را به جا نیاورده اند، خواسته شد، در صورت تمایل برای اقامه نماز جماعت به امامت رئیس جمهور آماده شوند، اما طی مسیر حدود 15 متری مقبره شهدای گمنام تا نمازخانه، زیر آفتاب گرم این روزهای خوزستان که دمای هوا را به بیش از 35 درجه رسانده بود، حدود یکساعت به طول انجامید و هنگام ورود احمدی نژاد به محل نمازخانه نیز محافظان وی مانع از ورود جمعیت به دنبال وی شدند.

نماز جماعتی به امامت رئیس جمهور اقامه نشد و خود رئیس جمهور نیز نماز خود را به یکی از روحانیون حاضر در محل یادمان شهدای گمنام اقتدا کرد. معلوم نشد که رئیس جمهور از ابتدا بنای امامت نماز جماعت نداشت، بعدا از این موضوع پشیمان شد، عدم استقبال جمعیت باعث چنین تصمیمی بود یا تدابیر امنیتی تیم حفاظتی مانع از اتخاذ و اجرا کردن چنین تصمیمی شد.
یک نکته دیگر اما در اثنای حضور احمدی نژاد در یادمان شهدای گمنام تنگه چزابه جلب توجه می کرد و باعث حواشی خاص خود بود؛ حضور اسفندیار رحیم مشایی که بعضا حکم چشم اسفندیار را برای دولت می یابد.

 دیروز اگر چه افراد زیادی از جمعیت حاضر در محل یادمان با دیدن مشایی به سوی او رفته و ضمن سخن گفتن با وی عکس یادگاری نیز می انداختند، اما بودند افرادی که به اسفندیار دولت روی خوش نشان نداده و حتی به احمدی نژاد برای حضور مشایی در کنار وی اعتراض هم می کردند، چنانکه یکی از زائران با نزدیک کردن خود به رئیس جمهور به وی معترض شد که چرا مشایی را با خود همراه کرده است و می گفت که حضور مشایی در کنار رئیس جمهور باعث آسیب رسیدن به وجهه او خواهد شد.

احمدی نژاد پس از اقامه نماز ظهر و عصر و حضوری کوتاه مدت و دوباره در میان مردم محل یادمان شهدای گمنام تنگه چزابه را ترک کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=29486
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عکس آخری مال خارج از کشوره

دیدگاه شما