چهارشنبه 30 آبان 1397 - 21:44

واریز سود سهام عدالت ۹۶ از فردا

تعداد مشمولینی که در این نوبت سود کامل سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند بالغ بر ۵ میلیون نفر است.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پرداخت سود سهام عدالت مشمولین برای عملکرد سال مالی 96 از امروز آغاز می شود و در مرحله اول تمام مشمولینی که مددجوی کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باشند سود خود را دریافت می کنند.

وی گفت: این مشمولین از آن دسته از سهامداران هستند که از تخفیف 50 درصدی برخوردار هستند و سهام کامل 1 میلیون تومانی را در اختیار دارند به همین دلیل سودی که به این مشمولین تعلق می گیرد 175 هزار تومان برای سال مالی 96 می باشد که از اول آذر به حسابشان واریز می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: تعداد مشمولینی که در این نوبت سود کامل سهام عدالت خود را دریافت می کنند بالغ بر 5 میلیون نفر است و این اولین مرحله از پرداخت سود سال مالی 96 است.

پوری حسینی گفت: با توجه به اینکه شرکت های سرمایه پذیر حق دارند 8 ماه پس از تصویب مجمع عمومی سود را در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دهند و از آن 8 ماه تاکنون 4 ماه سپری شده این شرکت ها هنوز 4 ماه دیگر برای پرداخت سود خود فرصت دارند به همین دلیل در چند ماه آینده در مقاطع مختلف سود باقی سهامداران هم به حسابشان واریز خواهد شد.

وی تأکید کرد: بالغ بر 40 میلیون و 200 هزار نفر از مشمولین سهام عدالت تاکنون شماره شبای خود را به این سازمان اعلام کرده اند که از بین اینها در این دوره تنها مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی سود سهام خود را دریافت می نمایند و بقیه مشمولین در ماه های آینده و پس از پرداخت سود از طرف شرکت های سرمایه پذیر و تا پایان سال سود خود را دریافت خواهند کرد. صدا و سیما

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293443
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما